[XOne] Online

Discussie in 'Games' gestart door the-X, 19 okt 2002.

  1. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een pc met internet
    gamespy en tunnel
    en nu ook een usb netwerkkabel
    maar er is in mijn pc maar een ingang voor internet
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan moet je of een hub of een tweede netwek kaart kopen ... het beste is een hub
     
  3. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hebn een hub maar daar past mijn kabel niet in.
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    das gek :9
     
  5. Tsunami

    Tsunami Feel Tha Wave

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het probleem lijkt me hier nogal logisch, je hebt een USB netwerkkabel met een USB-kop? Dan moet je natuurlijk normale HUB hebben maar een USB Hub. Maar wat doe je eigenlijk met een USB netwerkkabel? Koop een normale netwerkkabel voor een paar euro bij de computerhandelaar/winkel en je kunt gamen.
     
  6. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog beter is dan een 10/100 switch.
    Dan ga je van je modem naar je uplink van je switch. Van je netwerkkaart naar een poort va nje switch en dan van de xbox ook naar de switch. Dan moet hij het doen.
    Succes.
     
  7. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ok nog een keer

    de twee schema's

    xbox <-crosscable-><-2de netwerk kaart->pc<-eerste netwerkkaart-><-patchcable-> modem

    xbox <-patchcable->hub<-patchcable-><-netwerkkaart->pc<-patchcable->hub<-patchcable->modem

    hij is iets meer uit gebreid :D....

    loont die opleiding cisco toch nog...
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt dus een USB Modem ... wat je dan moet kopen is een netwerk kaart en deze in de pc bouwen ... vervolgens internetdelen configureren en je kan on line (zie ook even www.xbox.com/live/connect) voor meer info .. ik heb een Faq geschreven en deze naar xboxworld gestuurd dus misschien word ie ergens neergezet ;)

    xbox <-patchcable->hub<-patchcable-><-netwerkkaart->pc<-patchcable->hub<-patchcable->modem



    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  9. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ik moet nu alleen nog maar een 2e netwerkkaart kopen?:confused:
    en hoeveel kost die ongeveer?:mad:
     
  10. afraidtech

    afraidtech whatever

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    zal niet veel duurder zijn dan:

    NWK 10/100MB PCI CARD € 15.00
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Windows ICS connectie (dubbele netwerk kaart/USB modem)

    [​IMG]

    Een Windows ICS (Internet connection sharing) word aangeraden als je een dubbele netwerkkaart hebt of als jouw kabel/DSL modem gebruik maakt van een USB kabel. Jouw computer moet dan wel aan staan als je met xbox live wilt gaan spelen.

    Windows ICS connectie maakt gebruik van Windows internetdelen. Deze kan je vinden onder je control panel van Windows XP, ME, 2000 en 98 SE

    1. Schakel je Xbox, PC en je kabel/DSL modem uit.(zie instructie uitschakelen kabel modem)
    2. Sluit de ethernet kabels aan op de PC en de kabel/DSL modem (zie instructie kabel modem
    om te controleren welke kabel je moet gebruiken)
    3. Sluit de ethernet kabel aan op de netwerk kaart van de PC en sluit deze aan op je xbox (cross cable)
    4. Schakel je kabel/DSL modem aan, vervolgens zet je jouw pc aan
    5. Configureer Windows internetdelen , Controleer of je met je pc een verbinding hebt op het internet. (Voor meer informatie zie windows documentatie)
    6. Zet jouw xbox aan (zonder disk)
    7. Kies vervolgens Xbox Live via de Dashboard of plaats een xbox live spel in jouw xbox

    Als je via de Dashboard het xbox live welkom scherm word vertoond ben je on-line!
     

Deel Deze Pagina