De PS3, zo lelijk als de nacht.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JDH, 18 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Aaaaa.. !!!

    Wat lelijk, echt.
    De console zelf is al zo lelijk als de t*ring, maar die controllers :'-(
    Ik heb medelijden met de gene die de PS3 gaan kopen :)
     
  2. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Rick12... je hebt helemaal gelijk :D
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Sjezus dat deze thread niet gesloten word? Volgens mij zijn de mods op vakantie :p.

    Dan maar even "ontopic":
    Ik vind de xbox360 het lelijkst. Daarna de PS3 en daarna de Revolution. (die vind ik best mooi).

    Eigenlijk is nintendo dan ook de enigste die erin slaagt hun opvolger mooier te maken dan de originele console :D.
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Jaja mijn mening :). Ik vind het meer een scan apparaat. Maar ja inside is hij dan wel weer beter.
     
  5. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt allemaal tog nix uit?? Ik zelf vind de PS3 er ook gewoon KUT uizien en vooral de controllers, en ik ben blij dat microsoft er wat moois van gemaakt heeft:D maar waarom mogen we niet zeggen dat de PS3 kwa uiterlijk zuigt? wat deden/doen alle PS2 bezitters dan over de Xbox nu ze zeggen ook dat het een lompe en lelijke kast is en nu is sony diegene die gewoon een KUT controller op de markt brengen en dan mogen we er nix van zeggen je moet gewoon toegeven dat de Xbox 360 controller en die van de XBox gewoon bijna niet te verbeteren zijn! Ma ik ben ook gewoon zeker dat ik de Xbox 360 ga kopen omdat het vele vettere spellen krijgt en je kunt er veel meer mee doen en over die Bullshit dat de PS3 er kwa beeld mooier uit komt te zien MY ASS! laat eerst ma zien en dan geloven.
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    ja het is wel grappig. PS3 kan wel goed zijn, maar ze hebben ons toen zo gepest met die xbox :D
    wie heeft trouwens dat barbeque plaatje 8)??
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij hebt zeker de E3 press conferentie van Sony niet gezien? :D
    Dan zie je dat de playstation 3 toch wel heel erg vet gaat worden kwa grfx daar waar microsoft e3 press conf. mij niet echt opgewonden kreeg.

    Check ze van Sony, Microsoft en Nintendo hier:
    http://www.gamespot.com/e3/e3live.html
     
  8. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0

    het gaat er niet om wat de playstation liefhebers van de xbox vinden, het gaat erom wat de xboxers/ playstationers _O_ van de ps3 vinden. ik vind hem ruk.. ik vind de xbox zelf ook neit heelemaal super.. maar ikv ind hem mooier dan de ps.. dat is MIJN mening.. en gaat heelemaal niet om dat ik een xbox heb of niet heb. Ik wil strax de xbox360 en geen ps3.. |:- :D
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oei, ik vind ze er alle drie erg mooi uitzien :eek: Dat mag toch wel hoop ik :cool:
    En de controllers van de 360 en de PS3 ook! De controller v.d. PS3 oogt misschien wat moeilijk om beet te houden, maar ik denk dat het wel mee zal vallen hoor, vind hem er erg gelikt uit zien.

    Toen ik de controller v.d. GameCube zag dacht ik ook zoiets van autjs... maar toen ik hem eenmaal een keer beet had gehouden was daar helemaal geen sprake van.

    Mensen geven hier wel vaak ongefundeerde meningen zeg, zoals die controller is kut! Waarom? Vind je hem gewoon afzichtelijk? Of heb je hem al eens beet gehouden? Waarom zou de controller v.d. 360 niet te verbeteren zijn? Qua design? Of ligt ie zo lekker in de hand, dat weet je nog helemaal niet (of wel? Lijkt op die controller van Logitech toch, of ben ik nu gek :9). Qua design vind ik de Xbox controllers er aardig uit zien. Alleen krijg ik na een tijdje gamen kramp in m`n vingers van die trekkers. Iets waar ik nooit last van heb gehad met de controllers van Nintendo en Sony (ook maar 1 controller, maargoed).

    Ik denk btw, dat je op een Xbox forum (of een Nintendo of een Playstation forum) er niet aan onderuit kan komen, dat de concurrentie in de maling wordt genomen... Die foto`s zijn gewoon grappig, daar moet iedereen om kunnen lachen, ongeacht je smaak c.q. mening. Dat iemand een sterke voorkeur heeft voor bijv. de Xbox 360, en de rest niet interessant vindt dat is natuurlijk oke. Maar dat sommige zich "aangevallen" voelen doordat een fabrikant qua specs over de andere heen gaat, en daardoor inhoudloos gaan blaten, vind ik persoonlijk gewoon zielig, maarja dat ben ik maar.

    Qua specs zou je in de eerste instantie zeggen dat de PS3 beter zou zijn dan de Xbox 360. De PS3 heeft theoretisch veel meer rekenkracht. Nu is het alleen maar afwachten hoe ze daar mee om gaan. Ik bedoel multiplatform games worden gemaakt dat het op alle consoles goed zou moeten lopen. Dat is de reden dat zoveel huidige multiplatform gamer er nagenoeg allemaal hetzelfde uitzien op de consoles. En dan kan je nog tig keer meer power hebben, maar dan maakt het niet veel uit hoor. De echte kracht v.d. consoles moeten weer door de exclusives naar boven worden gehaald. Persoonlijk denk ik dat er grafisch niet zoveel verchil tussen de Xbox 360 en de PS3 zal gaan zitten (op de exclusives na dan misschien). Maarja, ik heb de pech, naja ik, m`n spaarvarken dat beiden consoles mij erg aanspreken, qua design, mogelijkheden en line-up van games, dus uiteindelijk zal ik ze alle twee wel kopen :9
     
  10. Dima

    Dima Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    lol en die vettere spellen zijn..? ik heb al 8 nieuwe games in de PS3 games lijst gezien (geen sequels) en de console is nog een jaar verwijderd van release, het lijstje kan alleen maar langer worden.

    ennuh ja de Sony press conference op E3 was zoo f*cking veel beter en indrukwekkender dan die van microsoft. niet normaal.

    en nee ik ben geen fanboy :) ik heb een PS2 en een XBOX (crystal)
     
  11. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zit wel wat in dima die launch van de xbox was zwaar belabberd.. maar daar gaat het niet om.. we dwalen af ( ik ook) Het gaat hier om, of je de ps 3 zo lelijk als de nacht vind.. mijn andwoord. ja
     
  12. batman73

    batman73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is de nacht lelijk?? (:D)

    Maar ff serieus ik ben echt altijd 1 van de grootste xbox fanboys geweest, maar ik moet toegeven...

    ps3 is mooier dan de xbox 360 :'-( :'-(

    Ook is de controller Duizendmaal mooier, vanwege het design, maar ook omdat sony iets nieuws durft waar microslet nog z'n oude design houdt

    Jammer dan toch maar hopen op de xbox 1080 8)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  13. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 is gewoon lelijk.
    het valt te hopen dat Sony hem uitstelt naar 2006 om nog wat aan het design te veranderen, want ik vind het echt gruwelijk lelijk.
    wie zou dat ding kopen :confused:
    ik in ieder geval niet, ik ga voor de _O_ xbox 360 _O_
     
  14. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Appart dat jij dat zo vindt, ik vind de PS3 minstens net zo mooi als de xbox360. En wat zei iedereen ook alweer over de xbox1 controler toen hij uitkwam? Ik vond hem toen ook groot en dik, maar nu speel ik er nog steeds mee, en verkies ik hem ver boven mijn andere cntrolers. Dus laten we met zijn allen maar afwachten, zoals we ook met de xbox gedaan hebben.

    grtz
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.248
    Leuk Bevonden:
    2.880
    Jongens een Bill Gates aan het woord _O_ Zal wel gelijk hebben togh ;)
     
  16. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb nog niet echt leuke PS3 spellen gezien maar ja dat is maar mijn mening, khou meer van schiet spellen en Killzone 1 heeft me niet geboeid dus heb twijfels over deel 2 Toch wel erg dat men bij een negatieve mening over iets meteen moet zeggen dat hij geen fanboy is, voordat je vanalles naar je kop krijgt geslingerd :D.

    Ik vind het model van de PS3 niet lelijk ofzo maar die van de xbox vind ik toch nog wel het mooist. De van de Revolution mag er ook wel wezen vind ik.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    We hebben nu 34 discussies in 233 threads. Dit wordt een beetje heel erg onoverzichtelijk. Deze thread is trouwens behoorlijk nutteloos imo, je kon het makkelijk in een andere thread kwijt. Ik verwijs iedereen door naar de E3 threads. Die van de PS3 dus.

    Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina