[XOne] Xbox live Gamertag

Discussie in 'Games' gestart door x Elimenator x, 18 mei 2005.

1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ff wat vragen hoe kan ik mijn gamertag kopieeren naar mijn xbox 360 wanneer ik hem heb gekocht want ik wil mijn gamertag houden dus weet al iemand hoe ik dat kan doen

Alvast bedankt ;)

2. Elitalex

Elitalex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, waar maak je je druk om.. Ik denk dat je tag gekoppeld staat aan je creditcardgegevens. Zodra je op je 360 je creditcardgegevens invoert ziet het systeem automatisch dat je nog een abonnement had lopen bij Live. Edit: En je behoudt daardoor dus automatisch je tag. Maar misschien ook niet, misschien krijgt iedereen de optie om een nieuwe te kiezen. Dit lijkt me onwaarschijnlijk, maar ik speculeer ook maar. Ik weet net zoveel als er mij verteld is en over zoiets gedetailleerds heeft Microsoft nog niets gezegd.

Maar relax, 't duurt nog wel even voor de 360 er is. Geniet eerst maar van de games die nog komen voor de huidige Xbox ;).

Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan ... als je al een bestaande gamertag hebt word deze 1 op 1 overgenomen ... hoe dit gaat is echter nog niet bekend :)

4. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor jullie posts ;)

5. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Het klinkt logisch dat ze je gamertag overzetten (volgens mij hebben ze dat al min of meer aangekondigd). Maar wat ik me meer afvraag....Hoe lang blijft de oude Xbox Live doordraaien? Ik ga namelijk niet direct die Xbox360 halen.
    En nog belangrijker, wat gebeurd er met je Xbox Live tegoed? Ik heb nog een starterkitje liggen en als ik die invoer loopt m'n huidige Xbox Live dus nog wel even door....

6. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 neemt idd de account over...de mensen die nu al Live hebben worden automatisch Gold members...als je account dan afloopt kun je altijd nog kiezen dat je die account aanpast naar een Silver account (gratis en alleen in het weekend). Op de huidige xbox blijft ie ook gewoon bestaan.. Wat ik heb begrepen is dat ze voor de huidige xbox nog doorgaan met het maken van games tot 2007. De xbox zelf zal langzaam uit de schappen verdwijnen...dit vanwege het feit dat de voorraad videochips van Nvidia niet meer wordt aangevuld.

Greetz

7. xboxgast

xboxgast Hardcore xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    daar is nog weinig over beket maar ik denk dat je de memorystick van de huidige xbox erop kan uitluiten

greetz Xboxgast

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Microsoft NL opgebeld en die zeiden dat het kon.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan je oude controller gebruiken dus je kan je oude memory stick gebruiken in je oude controller ... vertrouw trouwens nooit een ms helpdesk medewerker .. ze weten net zo veel als wij :eek:

10. street36

street36 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ....

Laatst bewerkt: 21 jun 2006
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik wEeT NiEt wAaR Je hEt oVeR HeBt... KaN Je hEt oOk iN HeT NeDeRlAnDs zEgGeN? bEdAnKt! :{

Uit de FAQ

zoohw heuj wah un toffe geem seg!

Het is niet stoer om in dergelijke taal te praten en wie dat wel doet zal daar op gewezen worden, evenals het niet gebruiken van punten en komma's (iets dat zeer irritant en vooral onduidelijk overkomt). We behouden het recht mensen die hun gedrag niet veranderen na verscheidene mailtjes van moderators de toegang tot het forum te ontzeggen voor een dan te bepalen tijd.

in jouw taal:

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee want je hebt geen creditcard meer nodig voor Xbox L!ve op de 360. Ik wil toch een nieuw account aan gaan maken (op deze xbox al), dus voor mij maakt t nie zo heel veel uit..

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Correctie, ik denk dat je nog steeds een credit card nodig hebt voor Xbox Live Gold ... voor silver weet ik het niet ... Niet te snel conclusies trekken!

Gratis kan namelijk twee dingen betekenen

1) registratie (met credit card) verder geen abbo = Xbox Live Silver
    2) registratie (met credit card) + abbo = Xbox Live Gold

Over betalingen of registratie heeft ms het nog niet gehad ... de huidige gamertags zijn geregistreerd met een cc ... dus die kan je ook weer recoverren met je cc of er een andere manier van betaling/registratie komt is nog niet bekend.

1 ding is zeker dat je nog steeds met een credit card kan registreren en betalen

NB je huidige gamertag is inderdaad gekoppeld aan je cc en naw gegevens

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  14. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst was er ergens een screenshot waar je op kon zien dat je een prepaid account kon maken . Dus het gaat net zo werken als met GSM's .
    Je koopt gewoon een prepaid kaart en dat saldo zet je op je Xbox 360 .
    Xbox Live Silver word geheel gratis . Want als jij je xbox koopt , dan kun je direct al op Xbox Live Silver . Dat zeiden ze op de presentatie van de xbox 360 . _O_

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb helemaal vergeten van de pre-paid kaarten las ik ook ergens ... dus we hebben in iedergeval geen problemen meer!

16. patat

patat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hé Fardo voeg me toe op live

StoneyBacchus O-) :D

17. FabianNL

FabianNL Guest

hoevaak heb jij dat verzoek al niet gekregen Fardo? kan me namelijk voorstellen dat als je zo actief bent (dus niet omdat ie zo aardig is, dus géén slijmopmerking ook :+ ) je het aardig vaak te horen krijgt :p

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Fardo zit haast nooit op live.
    En ja, ik kan t weten ;)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe !SIC! is wright ik ben zleden op live ... alleen s'ochtends om 5:30 en soms in het weekend ... ik ben vaker op xbw ... dan op Live :eek:

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uit de laatste XBM:
    Geen credit card meer nodig voor Xbox Live acces, offline, Xbox Live Silver en Xbox Live Gold zijn aangekruist..

Deel Deze Pagina