Doe het dan ook ! Ik sta 8027e van de 22000 in de wereld. (Zoiets..) Maargoed, die ranking..wordt dat alleen met + opgeteld of gaat het er ook - af ? Voor zover ik weet ben ik alleen in de + gegaan. En naarmate je meer potjes speelt, gaat het dan steeds langzamer ? (De Ranking)
Ik sta 640e. Add me maar: Elitalex. Je kunt ook in de min gaan. Tijdens mijn tentamens heb ik een hele tijd niet gespeeld, toen stond ik weer lager in de ranking. Je gaat dan in de min doordat je simpelweg qua punten wordt ingehaald door iemand anders.
Ik ben vorige week nog online geweest en heb gewoon een uurtje zonder lag met een stuk of 8 mensen zitten spelen. Was weer effe wennen na UC 2....
Ik weet niet of dit de alles oplossende update is, maar ik ben nu wel een update aan het downloaden. Als de lag hierdoor weg is, dan zou dat wel heel goed zijn.
Die update is masterlijk In de nieuwe update zit het volgende: - Clans () - Betere mapsharing Iemand nog zin om op live tegaan ? Ik vind dit echt een tof spel. Net had 2 keer een Killingspree.
Is de lag en het slecht kunnen joinen ook verholpen? Kan je nu als host makkelijker dingen veranderen zonder een nieuwe game te moeten createn?
Ja je kan nu makkelijker dingen veranderen als host. Van lag heb ik nooit last gehad, dus daar weet ik dan ook niks van af.
Ik lust je rauw. Ik heb de nummer 4 van de wereld (StonedMurderer) in mijn vriendenlijst. Ik own hem..
Gisteren samen met Taab een paar potjes gespeeld. Was wel leuk, alleen Taab eindigde telkens 6e en ik 2e.
Haha, doe maar stoer. We waren wel met zijn 16en, dus zo slecht was ik niet, maar die Asshole jatte elke keer mijn kills. Ik schoot ze half lek, en hij bitchslapte ze dood.
Hahaha, ja echt stoer die hoewa's. Om een of andere reden vindt iedereen het altijd leuk om de eend te slachten. Haters.