Sorry, ik hoop dat 'ie het nu wel doet dan..... Thanx Stealthstorm! Edit: @ Stealthstorm, ik speel handgeschakeld, in dat filmpje ook
Ik nu ook, alleen meot nog goed oefenen daarmee. je rijd wel hele rechte lijnen in dat filmpje? wel een joystick?
Net ook onder de 1.40 gehaald, mijn tijd is 1.39.272 [133 live] Edit 1/ Net even sneller 1.38.652 [99 live] Edit 2/ Nieuwe tijd 1.37.104 [68 live]
Ik heb vanmiddag voor het eerst handgeschakeld gereden. Het was in het begin ff wennen, maar ik kreeg het toch sneller onder de knie dan ik had verwacht. Ik rij nu veel sneller. Vooral in het begin rij ik een heel eind voor mijn ghost uit. Nu nog hopen dat het laatste stuk nog wat beter gaat, want dat lukt nu nog niet echt goed. Maar dan zal ik mijn tijd nog wel flink aan kunnen scherpen.
Laatste stuk is vet.. kun je bijna volgas nemen! Maar moet je wel uber sturen. En manual rijden is zoveel vetter beter en realistischer, dush altijd aan hebben gewoon!
Ik heb voor het eerst serieus gereden, en 9 seconden van mn tijd afgehaald: 1.38.896 (Rank 127 op live)
Alles aan, die vorige met all1 abs. Vind ik bij deze auto toch het lekkerst rijden. En natuurlijk handgeschakeld!
Kan je met ABS aan eigenlijk voluit remmen, want volgens mij blokeren de wielen dan nog steeds. Nu rijd ik met assists OFF, maar in 't begin AAN en toen had ik niet het gevoel voluit te kunnen remmen.
Je kan met ABS voluit remmen als je wilt.. ik ga alleen met abs en automatisch maar mijn tijd is iets van 1.39 ofzo dacht ik nog nie de moeite waard om te posten
Edit/: foutje, ik gebruik ABS TCS en STM. Ik zat aan de career mode te denken Handgeschakeld is veel sneller. Je hebt dan veel meer controle over de auto. Je kunt beter optrekken uit de bocht. Het remmen gaat ook veel beter als je zelf schakelt.
Achja het weekend staat weer voor de deur. Genoeg tijd om te racen dacht ik zo. Hmmm ik reed zonet wel een heel eind voor mijn ghost uit. Maarjah als je dan op het laatst de muur basht.... Maargoed ik weet nu dat er nog aardig wat van mijn tijd afkan. Ik hoop dat ik nog een keer onder de 1:34.000 duik. Maar dat zien we dan wel weer WR: