Forza motorsport word al ziekelijk misbruikt.

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-noize, 18 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forza motorsport...

Een goede racegame, met hier en daar wat minpuntjes, maar over het algemeen vind ik het een best gelukt spel, met veel vrijheden.
    en over die vrijheid, over de looks van je auto wilde ik het even hebben.
    op het internet zag ik volgende foto staan. ik vind het wel lef hebben ,maar zoiets doe je niet. de maker van deze foto heeft deze foto zelf online gezet, onder het mum van : "show your modified car".
    hier de foto:

Ik hoop dat ze deze gamer van XBOX LIVE bannen....

Een ander punt waar ook ziekelijk gebruik van word gemaakt is de geld cheat.
    ik ken de cheat en weet ook hoe je deze uit moet voeren, maar ik doe het uit
    principe niet.daarvoor leg ik geen 60 euro neer, om binnen een paar uur alle autos te kunnen kopen. helaas doen het er heel veel , om ook online goede auto's binnen handbereik te hebben of om te verkopen. en dan lopen opscheppen dat ze alles al gehaald hebben.

een echte gamer speelt alles netjes uit, hoe het bedoeld is, en geloof me, dat doe je niet zo even 1,2,3...dat wou ik even kwijt.
    ik hoop niet dat deze thread gelijk een slotje krijgt vanwege die foto, maar ik wilde hem alleen even laten zien.veel mensen hadden er al van gehoord maar hadden de auto nog niet gezien...bij deze!

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd, ik hoop dat ze idd die gozer bannen. Je doet veel mensen pijn met dit soort 'fratsen'.

3. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Wie zegt dat hij/zij gebruikt maakt van XBox Live?
    En buiten dat, ik vind het 'ziekelijker' dat jij er aandacht aan besteed.. Zulke dingen zal je altijd houden, maar er zullen er meer komen als er aandacht aan besteed wordt.

4. Espresso

Espresso Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel dom dat tabwin dat post op hun site, ookal staat er Warning boven gwn niet doen. Bannen die handel :mad:

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik vind het opzich wel kunnen... kom op zeg het is maar een spelletje... niemand ging tog ook zeiken toen er in wolfenstein 3D aantal hakenkruizen tegen de muur aan waren geplakt.. warom nu wel dan?
    het is niet zo dat je het in het echt op je auto moet doen want dan vind ik het eigenlijk niet kunnen, bij de gedachte dat dit een spel is vind ik het wel kunnen

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    beetje oud niuews.En moet dit kunnen ? neeh.In een spel als rtcw vind ik het anders dan dit.Hier word er bewust voor gekozen .Mensen met deze gedachten zijn verwerpelijk imo.Als ie op live zit banne die hap.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dat is nou eenmaal het nadelen van zulke games. Zie Jet Set radio Future als die ook online was geweest had ook iedereen van zulke paints gemaakt. Daar kiezen zij gewoon bewust voor (Hoe zielig). Maarja als deze optie van je eigen paint maken op je auto der niet in zat, was deze game ook misschien minder leuk geweest. Nu kan je echt kijken op Live wie wat aan z'n bak heeft gedaan (heeft zelf geen Live en ziet alleen in Arcade de normale auto's :mad:)

8. X-noize

X-noize Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar goed dat dit in Midnight club 3 DUB edition niet kan....

9. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet je toch gewoon dat dit soort dingen gaan komen?
    Ik zou me er echt niet teveel aan ergeren hoor.
    Voor ouders van verkeersslachtoffers ofzo zal heel dit spel te grof zijn he, zomaar snel rijden met een auto...begrijp je?
    Wat is jouw mening dan over GTA?

10. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kan me niet gauw iets ergers indenken dan mensen die het Nazi-regime steun(d)en. Wat heb ik een :mad: hekel aan die ventjes zeg. Trouwens best triest die gozers bij Tabwin, zoiets laat je toch niet toe. :'-(

11. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat die nerd toch lekker voor lul rijden met z'n hakenkruis! Wat hij wil is aandacht en dat krijgt ie nu! Mensen het is maar een spelletje! En sinds wanneer is het zo verassend dat er mensen zijn die de nazi's nastreven?!

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij vindt dus dat die gozers van Tabwin die auto mogen laten staan?

13. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want zoals ik al zei, zo krijgt die gozer alleen maar aandacht en dat is wat hij wil! Maar dat iedereen er zich zo druk om maakt snap ik niet!

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden er gewoon een optie in moeten doen zodat je auto designs kan reporten.

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Of je moet gewoon blij zijn met wat het is... Ik hoor al 10tallen dingen wat anders moet aan de sticker garage. Man het is juist goed hoe ze het hebben gedaan. Als zo'n nerdje een hakenkruis maakt omdat hij te weinig vrienden heeft kick hem dan als die komt in je LIVE room.

16. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je precies?

17. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In RTCW, is dat normaal, WWII.. :eek: Maargoed..ik denk dat die kerel later wat probleempjes aan z'n kont heeft hangen..:+

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Nou net zoiets als het feedback systeem van Halo2 dat je zoals Bad Name iets over het Design kan zeggen. Het zal helaas dan ook weer misbruikt worden maar als het gepost wordt op bijv Tabwin dan zijn er nog meer van die kanslozen, en die gaan nu ook Hakenkruizen maken en andere dingen.

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Best wel ziek is dit, ja.

Maar als iemand dit maakt, moet ie dat zelf weten, maar zet het dan niet op internet. Ik heb het gevoel alsof ze er een beetje mee patsen, maar tegelijk zeggen dat het heel erg is omdat ze anders extreem veel gezeik ermee krijgen/

20. Teringlijer

Teringlijer Je Maintiendrai

Leuk Bevonden:
    0
    En als het nou een white power logo was geweest? Vrijheid van meningsuiting/geloof? Of geld dat dan weer niet? Begrijp me niet verkeerd ik snap ook niet wat een hakenkruis op die wagen doet...maar ik snap ook niet waarom zoveel mensen zich zo aangevallen voelen. Lekker belangrijk...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina