Hey..de game die op de PS2 verschijnt heet Dragonball Z Budokai..Hier kun je hem al pre-orderen : http://www.zstore.com/Search.bok?product=Budokai Story mode: Collect skills while playing the Dragon Ball Z story Battle mode: Allows you to fight with custom-edited characters Practice mode: Perfect key attack combinations in preparation for battle Skill Edit mode: Edit or exchange acquired skills Tenkaichi Budokai mode: You must win gold medal at the tournament to access this mode PLUS an extra hidden mode that the player must unlock OFFICIAL GAME FEATURES: Follow the Dragon Ball Z animated series from Saiyan Saga to Cell Games! Face off with up to 23 mighty Dragon Ball Z warriors! Unlock, customize, and trade devastating skills with friends to create the most powerful fighters in the universe! Fight in 5 epic play modes Fine tune your skills against custom AI opponents Battle at blazing speeds in the Burst Zone Het mag dan wel geen Xbox game zijn...Voor elke DBZ Fan met een PS2 is dit erg interessant...Ik weet alvast dat ik hem koop... Meer info binnenkort..
ow god weer een bout DBZ spel ik weet niet maar ik had heel lang gelede een filmptje gedownload bij kazaa maar die DBZ was cel-shaded weet iemand iets van?
k heb een beetje slechte ervaringen met dbz spellen, de officiele dan, de enige goede dbz games zjin allemaal door fans gemaakt, net zoals die q3 mod, bid for power, die was ook wreed, totdat funimation er een einde aan maakte, omdat ze zagen dat het tien keer beter was dan hun eigen zooi. beetje jammer dus.
ik heb vertrouwen in infogrames.. en de features zijn alvast cool...de graphics denk ik ook..alleen de gameplay ff zelf testen hé..
Volgens mij is het best moeilijk om een goed spel van zo'n serie te maken. Krijg je vaak weer een vechtspelletje, daar heeft DBZ er onderhand ook wel genoeg van... Ik denk niet dat dit iets bijzonders wordt...