1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead or Alive 4 screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 12 mei 2005.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal wel, dream on _0/
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft wel gelijk hoor, zo zien de bot gevechten er bij de eerdere doa's ook uit. en doa trailers zijn altijd gelijk geweest aan het uiteindelijke spel *)
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het merendeel is toch echt CG.
    Alleen in het begin is volgens mij ingame.
    DOA trailers zijn niet altijd gelijk geweest aan de game. Bij DOA2 kregen we toch een CG filmpje te zien.
    Maar het gedeelte dat ingame is, ben ik niet echt van onder de indruk. Het ziet er maar iets beter uit dan DOAU. Niet echt een grote vooruitgang.

    Trouwens mijn eerste post was meer om aan te geven dat mensen hier alleen de PS3 games met een microscoop bekijken en de xbox360 games niet, daarom gaf ik een voorbeeldje dat met DOA4.
    Veel mensen zeggen dat de PS3 games niet ingame zijn omdat je geen HUD ziet. Nou bij DOA4 zag je ook geen HUD dus volgens die mensen moet DOA4 dan ook niet ingame zijn. Slaat natuurlijk nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  4. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even dat filmpje gezocht in wat beter kwaliteit maar als hier niet het verschil op kan zien dan ben je gek. Let er vooral ff op als bass in de ring staat moet je eens naar zijn bondkaag kijken en moet je een kijken hoe mooi het jurkje van de dame in het begin van het filmpje beweegd.

    http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/doa4_e3_1up_uncut.zip let wel is 400 mb.
     
  5. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ff downloaden.
    irritant dat ik niet thuis zit heb hier maar een lite abo gaat ff duren
     
  6. Victor

    Victor Guest

    Woehoe wat een goede spelling._0/
    Dude het is niet erg om soms gewoon toe te geven.
     
  7. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    in die trailer zie je 3 nieuwe characters.
    is die dame die bass inelkaar timmert nou lisa van doaxbv???
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek::eek::eek:
    iedereen die het er niet super vind uitzien moet deze hoge resolutie trailer zien :eek: (al kan je pc hem waarschijnlijk niet aan)
    echt enorm veel detail. idd die bontkraag van bass. maar ook die bloesem, je kan nu echt zien dat ze rond dwarrelen en sommige verder of dichterbij zijn dan de anderen. zelfs die kippen zien er goed uit 8)
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen 3 maanden echt vaak DOAU gespeeld en 2 dagen geleden deed ik voor de gein weer een potje DOA3. Toen viel de sprong voorwaarts me pas goed op. Zo veel meer detail in DOAU. Dus met andere woorden, je bent niet goed wijs ;)

    En even over dat filmpje. Volgens mij is het voor 60% ingame en 40% CGI. Die gevechten die je ziet. Kasumi - Mei Lin (volgens Zeph), Christie - Hitomi, Bass - Lisa, Jan Lee - de Backstreet Boy, Hayabusa - Ayane. Dat is echt wel ingame. Dat zie je toch. Met CGI zien die characters er gewoon anders uit. Dat kan je goed zien met DoA Xtreme Beachvolleyball.
    Ja, die stukjes dat je een overzicht van de stad ziet en dat stukje met Ryu Hayabusa, dat is CGI. Ik geloof dat Tecmo al genoeg heeft bewezen. Qua gameplay en op grafisch gebied.
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ^^

    weetje hoe tof deze game wordt, kan echt niet meer wachten op Xbox360 dankzij DOA4
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tecmo Fan Zephyrus ;) Deze game word zeker vet maar ik ga hem niet halen, Ik heb DOA3 en DOAU al en dat is al bijna dezelfde game. Ik denk dat in DOA4 ook niet veel meer optie komen dan der nu al zijn..
     
  12. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  13. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    pff..die trailer is 470 mb! :p die ga ik niet downloade...wel jammer eigenlijk :eek:
     
  14. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Zephyrus kun je ff vertellen wat je oom op grafisch gebied allemaal nog gaat verbeteren? Ben wel benieuwd ernaar.
     
  15. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0

    heb jij DOA3 wel eens erin gestopt en een tijdje niet gespeelt (Als de game aanstaat ;))

    Dan gaat ie vanzelf op zo'n *show* filmpie spelen, en dan zie je ook geen levensbalk ;)

    Daar al aangedacht :) ?
     
  16. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    nou de graphics worden amaal nog beter, maar de schaduwen blijven erg lastig en ik denk niet dat die in de nabije toekomst bij Team Ninja games nog zullen worden verbeterd
     
  17. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeetje, als ik aan het spelen ben geniet ik eerder van de gameplay dan dat ik controleer of alles visueel en natuurkundig wel allemaal klopt. Ik ben al blij dat Tecmo een behoorlijk goede engine heeft weten neer te zetten in de DOA series, dat het er grafisch ook (naar mijn mening) behoorlijk uitziet is alleen maar meegenomen.
     

Deel Deze Pagina