1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Inderdaad, dat Verdonk daar zo moeilijk over doet. Het is toch een aanwinst voor het Nederlands voetbal of niet? :{
     
  2. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch geen Nederlander? :{ Liever Kromkamp in de spits dan zo'n Ivoriaan! Dat is toch niet het principe van interlandvoetbal...

    Om toch nog iets over het spel te posten, vorig weekend heb ik PES4 weer een hele avond gespeeld en het was echt geweldig. Ik stond met 3-0 achter met Oekranie, met als tegenstander Uruguay, maar met veel risico en een vier-spitsen strategie boog ik die achterstand om in een 4-3 winst! Uruguay begon al wat hautain te spelen, maar Shevchenko liet zien hoe je kansen effectief benut ;) Prachtige overwinning!
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft het jeugdelftal van Ivoorkust al geweigerd. Ik vind dat ie best Nederlander mag worden, en dan zeker voor Oranje uitkomen.
    En ik denk dat Kromkamp lang niet zo goed is als Kalou...:{
     
  4. Ceno NL

    Ceno NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    aanvaller en verdediger vergelijken is als appels met peren vergelijken |:-
     
  5. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kromkamp was vroeger spits
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee, nog niet tenminste. Verdonk zei zelf dat hij wel Nederlander zou worden alleen niet nu. Daar gaat het om, waarom niet nu maar wel over een paar jaar?
     
  7. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ook dat de deadline van de ivoorkust ook al verstreken is voor Kalou.(die niet bepaald super is in PES4)
     
  8. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is dus dat ik liever echte Nederlanders in het Nederlands elftal zie voetballen! En ja, als je je laat naturaliseren tot Nederlander dan vind ik dat het principe van interlandvoetbal net zo goed kan worden afgeschaft, als iedereen zomaar een land kan uitkiezen waarvoor hij wil voetballen. Straks wordt dat naturaliseren net zo makkelijk als een speler editen in PES4!
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je gelijk in, hij woont pas 2 jaar in NL,
    maar het zou wel een mooie aanwinst zijn voor jong oranje dit :9 WK!!!
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Babel _O_ Die zet ik er soms ook in. Ik wissel continu door met Oranje. Soms zitten Stekelenburg, Ooijer, Janssen, Maduro, Douglas, Davids, Huntelaar, Van Persie etc. er ook in:)
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    waar haal ik babel vandaan is er weer een nieuwe update!
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Het is ook een UITZONDERING. Wordt ook gedaan voor andere mensen die een speciaal talent hebben. daarnaast woont die gozer al een HELE tijd in Nederland, is volledig geintegreerd en betaald (veel) belasting etc etc.
    Dan moet Verdonk niet zo zeikerig doen. Is voor Kalou beter want nu dreigt hij onnodig 3 jaar te moeten wachten, en het is voor het nederlandse voetbal beter. En zelfs al komt ie op de bank te zitten, dan nog is er echt geen grote fout ofzo begaan. Niemand heeft er last van als ie gewoon nederlander wordt. Helemaal niemand (Ok... misschien die nederlandse spits die dan niet goed genoeg is om in de basis te starten en dus op de bank moet gaan zitten, omdat kalou speelt...)

    Verdonk moet niet zo zielig doen, en gewoon eens sociaal en menselijk na gaan denken. We hebben het hier over een goede gozer die zich altijd perfect gedraagt en goed geíntegreert is. Wat voor signaal geef je af naar al die andere mensen die hard hun best doen om hier te integreren en de taal te leren etc, als een perfect voorbeeld van goede integratie (Kalou) al op deze manier behandeld wordt.

    Die hele wachtperiode van 5 jaar is zowiezo onzin. Hij staat al geheel op eigen benen. Hij heeft ook een verblijfsvergunning. Is ook overduidelijk vastberaden nederlander te worden, EN kan van grote meerwaarde zijn voor Nederland. Wat lopen we dan allemaal onnodig moeilijk te doen!?

    Dit is trouwens ook overduidelijk niet een geval van ff iemand vanuit het buitenland halen om voor ons te laten ballen, want die gozer is hier al vele jaren lang. Dat is toch een belangrijk verschil.
     
  13. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Kalou over 5 jaar, oid, weg had gemoeten, had hij niet genaturaliseerd moeten worden. Maar aangezien hij toch genaturaliseerd gaat worden over die paar jaar, kan hij net zo goed nu al naturaliseren. Dan kan hij nog meedoen aan het WK volgend jaar! Verdonk had denk ik bij Barend & van Dorp niemand overtuigt. Volgens mij kwam het meer neer op een persoonlijke beslissing, want ze had advies gevraagd aan experts en die gaven haar een positief advies over Kalou! Typisch zo'n vrouw die het belang er weer niet van in ziet. Ze wil hiermee gewoon een punt maken, zo van ik laat niet met me sollen. En daar is Kalou nu de dupe van. Maar goed, typisch Nederlands. Met al die regeltjes, wordt er niet goed van!
     
  14. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nouhou.. Heb ik net Kaarten gekocht voor Nederland - Australie in 't parkstad limburg stadium :p doet Kalou niet mee en zit ie niet eens op de bank. Maarja..

    Wat me bij PES 4 wel opvalt , is dat als ik een master leaque opstart het heel leuk is enzo , maar alsik nu te veel top-spelers ik het helemaal niet leuk meer vind.
     
  15. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt te makkelijk he?! Heb dat ook, zie dan ook graag een hogere moeilijkheidsgraad in PES5!
     
  16. Sunrise

    Sunrise BGN

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook met de defaults blijven spelen. Dat wordt de concurrentie sterker, en je eigen team nauwelijks.
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem nu is, is dat op de hogere niveau's het "voetbal'' niet beter wordt dat de computer speelt, maar alleen dat ze de kansen eerder maken. op 3* krijg je echt geen goalk tegen als je op tijd en goed de keeper uit laat komen, en op 6* maken ze die gewoon af. maar ze spelen niet beter voetbal ofzo. dat vind ik erg jammer, want je leert eigenlijk niks van de computer nu.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon aanmaken...Fluitje van een eurocent
     
  19. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja dan moet je hem wel goed maken. Hoe weet je nou of iemand echt zo goed is.
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Yes! Net offline tegen mijn vriend weer is 10 vrije trappen in het netje gelegd. :cool:
    Zit nu ong. op 100+. :D
     

Deel Deze Pagina