Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    but we also want change to! there are now almost three games with the same engine! there cool, but almost identikel. its still hot.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  2. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    als het enigszins representatief is wel jah.. Dat soort graphics met 5000 man..
     
  3. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    volgens mij hadden ze het over developmentkosten van spellen... Xbox gaat niet meer dan 350euro kosten, neem dat maar gewoon van mij aan.
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    :+ Goed opgelet met engels of niet _0/

    Bit Torrent? Moet je daarvoor iets speciaals hebben?
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, BitTorrent. :+
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha wat een beroerd engels hehehe :)

    anyways je hebt een torrent client nodig (azureus, abc, bitcomet) zoek maar even op google...
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja heej maar dat heb ik niet! :)

    edit/ Heb nu ABC, stond ook op die link
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @WHAT: gebruik dan die direct download die daaronder staat... Hoef je helemaal geen BitTorrent voor te hebben ;)
     
  9. boxershort

    boxershort Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is NIET door Microsoft gezegd en waarschijnlijk ook NIET waar. Dit artikel op gamer.nl rammelt ook aan alle kanten en bevat waarschijnlijk meer onwaarheden dan waarheden.

    Dit interview met onder andere de topman van Microsoft bevat daarentegen wel heel veel interessante informatie. In dit interview wordt onder andere verteld hoe het precies met backward compatible zit.

    En voor de techneuten onder ons staat op HardOCP een zeer interessant artikel over de GPU van de Xbox 360. Na het lezen van dit artikel is mij duidelijk geworden dat de GPU in de Xbox 360 waarschijnlijk VEEL krachtiger is dan de meeste mensen op dit moment denken en zeer goed de concurrentie met de GPU van de PS3 aankan.

    Het begint er voor de Xbox 360 steeds zonniger uit te zien! Ik heb er echt veel vertrouwen in.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    het valt mij idd ook op dat wat we van de XboX 360 te nien krijgen ook steeds mooier wordt!
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat viel mij ook al op... nou moet ik erbij zeggen dat de kwaliteit nog geen derde is van ps3 filmpjes als I-8, Killzone 2 en motorstorm (vooral die is grafisch het ALLERmooiste filmpje dat ik ooit heb gezien... de kwaliteit van dat filmpje is hoger dan welke computeranimatie die ik ooit heb gezien)

    natuurlijk is het duidelijk dat de ps3 filmpjes gewoon echt filmpjes zijn (cgi dus), maar toch, iets in me hoopt (denkt) dat sony deze kwaliteit ook echt waar gaat maken...
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    sony gaat volgens mij nooit de kwaliteit waarmaken van het killzone filmpje, iig zeker niet in de eerste generatie games en de 2de ook zeker niet, misschien komen we aan het eind van het ps3 tijdperk in de buurt of halen we het zelfs maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in, ik kán me dat namelijk gewoon niet voorstellen dat je dat gewoon thuis aan het spelen bent 8)
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mensen herinderen jullie die beelden van fight night round 2 bij de sony press conferentie nog!

    ik heb hier een filmpje wat waarschijnlijk van de xbox 360 is??
    (omdat er onder in het scherm 360 staat! http://www.xboxyde.com/leech_1367_en.html
     
  14. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    zag er goed uit...

    maar wat me opvalt in ALLE x360 spellen, is dat de details van de characters echt hoogstaand is maar het belangrijkste, de achtergrond, uit low-textures bestaat.. Dit zie ik dus in alle filmpjes maar het duidelijkste voorbeeld moet wel huxley zijn, de pilaren en muren daar waren gewoon ver beneden peil...
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat ik opzich ook mooi vind is de schaduw die valt te zien bij topspin 2 heel bruut ook al is het op 30% kracht ( geweldig omdat steeds te vertellen)
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ja idd dat viwl mij ook al op! misschien dat ze dachten eerst het hoofd doel af daarna de bijzaken (publiek enz enz)
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    lol lees dit:

    pics: http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2420&p=5
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Blijkbaar was de E3 iéts te vroeg voor Microsoft dit jaar :+

    Maar dat komt allemaal wel goed denk ik voor de kerst !

    Dat Topspin 2 ziet er niet slecht uit ! En dan draait ie nog geen eens op de échte 360 !
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    heb je niet de playstation 2 versie vor je :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina