Ik wil iemand een Xbox verzenden, en afhankelijk van het gewicht kan ik de verzendkosten berekenen. Weet iemand wat dat ding weegt? (heb zelf geen weegschaal) Lichter of zwaarder dan 5kg?
Dit zijn de tarieven binnen Nederland. 5-10 kg. € 7,25 (AVP) of € 9,34 (AVG). Frankering met AVP-pakketzegel Algemene Voorwaarden voor opgedragen Postvervoer (AVP); BTW-vrijgesteld; Maximumformaat: 100 x 50 x 50 cm; Geen aanvullende diensten mogelijk; Bij gebruik van een frankeermachine is het plakken van de TPG Post streepjescode verplicht. Frankering met AVG-pakketzegel Algemene Voorwaarden voor Goederenvervoer (AVG); BTW-belast; Maximumformaat: 140 x 78 x 58 cm; Maximumgewicht: 30 kg; Aanvullende diensten mogelijk.
Extra advies. Zeker bij dit soort grote en relatief dure poststukken is aangetekend verzenden erg handig. Zo heb je altijd de mogelijkheid te checken waar het pakket zich op dat moment bevindt.
XBOX versturen, lijkt me erg riskant, goed inpakken met piepschuim e.t.c. maar dan nog zou ik het nooit doen:Z maarja