[Halo 3] Geruchten en feiten deel I

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bill Gates 1986, 19 mei 2005.

1. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen want het is nu al een chaos over Halo 3. Vandaar deze thread.

Feiten:
    * Bill Gates moet nodig met pensioen

Geruchten:
    * Halo 3 zal in 2006 uitgebracht worden, tegelijkertijd met de PS3 volgens Bill Gates.
    * Bill Gates gaat met pensioen

:+

Ik vind het dus echt geen goed idee om Halo 3 als marketingtool te gebruiken. Laten we het bij de 5 P's houden (product, prijs, plaats, promotie, personeel).
    Zodra de consument doorheeft dat Halo wordt gemaakt voor marketingdoeleinden, dan zullen ze het minder snel kopen.

Halo begint nu uitgemolken te worden. Laat Microsoft zich concentreren op een nieuw concept.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2005
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het feit dat dat een gerucht is mag geen ruchtbaarheid aan gegeven worden. Feit.... 8)

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha
    En dan nog iets over je post, personeel is geen markteting tool, er zijn dus maar 4 daadwerkelijke P's. Personeel is hier wel nauw bij verbonden maar het is niet 1 van de P's. :+

Om dan toch weer ontopic te komen, waar heb je vandaan dat hij op die datum uit zou komen, want volgens mij is dit gewoon een zelfverzonnen gerucht.

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    De 6 p's bedoel je. Je vergeet Presentatie.

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja ho maar weer met je p's over een week heb ik daar examen over en hoef er nou ff niet aan herrinnerd te worden :p maar HALO 3, ik weet niet wat ik ervan moet denken hopelijk word hij net zo goed als ze hadden belood dat ze deel 2 zouden maken maar dan nog ff beter...

6. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    AL gaan ze halo 3 nou es beter maken dan HAlo 1 :) dan koop ik um

7. KingSeth

KingSeth Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het niet met je stelling eens. Het is juist wel goed om HALO III te potitioneren als de PS3 uitkomt. Dat heeft nintendo ook altijd gedaan met hun vlaggenschepen Mario en Zelda in het verleden.

HALO III is namelijk een titel die de volgende golf Xbox360's zal gaan verkopen. Je zult eerst de gamers hebben die perse die nieuwe console wil hebben. Dan zullen er waarschijnlijk al een paar ubercoole games op gelaunched zijn, zullen ze de LIVE-experience op de Xbox360 al een beetje ontrack hebben en is de Xbox360 waarschijnlijk al in een gunstiger prijsklasse gekomen. Als je op zo'n moment een supertitel neerzet dan scoor je gewoon bigtime. Vergeet overigens niet dat Perfect Dark Zero waarschijnlijk een launchtitel is dus we kunnen wel even wachten met HALO III.... en als HALO II ook nog speelbaar is op de nieuwe console ( samen met alle 9 maps ) dan hoor je mij helemaal niet klagen!

Greetz Seth

8. shizzle.be

shizzle.be Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad een goede marketingstunt, maar ik vrees dat ie weinig effect gaat hebben. En misschien zelfs een eerder negatief effect voor Halo 3. Want de verkoop van de PS3 zul je de eerste maanden sowieso niet kunnen stoppen hoor...

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt veel plezier beleefd aan de Halo games... Speel nu Chronicles of Riddick, en dat is de eerste Console-Shooter die mij echt bezig houd.. Waar ik nog overna denk als ik de controller wegleg, waar ik als ik dood ben gegaan, met trillende handjes zit weg te shaken.. mja, nu dwaal ik af :p

10. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als CE'er wijs er even op dat er 4 p's zijn. Namelijk prijs, product, plaats, promotie.

De overige p's worden er vaak bijgenoemd (personeel, parkeergelegenheid etc) maar dat is niet de basis.

11. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als 4e jaars CE'er, bijna afgestuurd, half jaar van mijn opleiding in Amerika genoten, wijst je er even op dat:

De marketinginstrumenten (ook wel marketingmix genoemd) zijn de elementen die een bedrijf heeft om de behoefte van de doelmarkten te bevredigen. Oorspronkelijk onderscheidde men vier marketinginstrumenten, inmiddels zijn het er zes.

De marketinginstrumenten zijn:

Product
    Prijs
    Plaats
    Promotie
    Personeel
    Presentatie
    Zij worden ook wel de 6 P's genoemd.

De aard van deze instrumenten is onder andere afhankelijk van de doelstellingen, de markt, de doelgroep en de concurrentie.

4 p's is oud, 6 p's is nieuw. (Parkeergelegenheid, daar kan ik wel om lachen :D)

Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  12. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    zelfs ik wist dater 6p's zijn (en ik zit op de havo).

maar iig, ik vind het nog rijkelijk vroeg om te speculeren over halo 3.
    er zijn nauwelijks geruchten beschikbaar, laat staan feiten.

13. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten onze marketing leraren toch even gaan discussieren met elkaar. Want hij zegt toch echt dat er maar 4 basis p's zijn. De rest heeft niet zo'n waarde als de basis 4.
    Maja, hier kunnen we dagen lang over discussieren lets get back on topic

14. Ze moeten de engine van Halo 2 gebruiken want daar is niets mis mee. Ik vond het verhaal van Halo 2 slecht. De muziek was zeer goed alleen verkeerd getimed.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze het dan toch nog echt gaan bevestigen laat ze dan wel zorgen dat ze het redden voor die tijd. Anders komt er meteen weer een reactie die ervoor zorgt dat er meer PS3's verkocht gaan worden en dat wil Microsoft natuurlijk helemaal niet hebben.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon een super goede game neerzetten. Qua AI was het erg goed als je op legendary speelt. Veel meer urban warfare moest erin. Meer tactiek en echte trench oorlogen is ook vet. Meer pelican invasie momenten net als halo 1 op dat strand alleen 100x zo intensief. En een vette Reddings opereatie a lá saving private ryan.

17. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Nog ff een reminder Handel en Verkoop zo voor het examen ;)

18. King Of The Dead

King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

Leuk Bevonden:
    0

Dat lijkt me inderdaad wel wat voor Halo 3 !! Mocht het de laatste uit de reeks worden dan moeten ze het wel met een grote klapper afsluiten !!

Deel Deze Pagina