Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    idd is ook wel érg lovend over Gears of Wars zeg, nu ook weer de PU dan die het spel nú al de hemel in prijst en ongeveer al ziet als best game of the E3, doet de 360 het toch nog best goed ;)
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja maar dat is de PU... Zegt ook niet alles. We zullen wel zien hoe het wordt.

    Als ik screenshots maak met mijn xbox zien ze er ook niet echt super uit (veel karteliger etc) Terwijl ze er op je tv toch prima uit zien. Als je die spellen echt op je eigen tv ziet, zal het er volgens mij prima uit zien.

    Renders en plaatjes zeggen niks.

    En verder, nogmaals:

    http://www.majornelson.com/2005/05/19/no-you-do-not-need-to-recompile-your-xbox-games/

     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zegt genoeg en nu erover ophouden!!!
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    weet je wat wel een feit is! dat ik hier steeds meer verkoop threats zie van: tekoop xbox met ... spellen .. enz enz :)

    Hoe zou dat toch komen?
     
  5. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
  6. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry kan aan mij liggen maar ksie nix???

    ma kd8 van begin af aan al dat de Xbox 360 egt niet zo ver achter zou liggen kwa Gfx op de PS3 ik blijf achter Microsoft staan en waarom spellen aanbod veel vetteR!
     
  7. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf dat is mooi! k vind het nog wel mooier dan Killzone 2, vooral realistischer. Mensen verwachten soms egt te veel lichteffecten en andere zooi die er eigenlijk in het egt niet is, maar dit, tis gewoon mooi en niet te overdreven
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ehh ik wil niet vervelden doen maar volgens IGN is dit (ingame )beeld van de playstation 3 :mad:
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeker. Dit filmpje had ik een paar uurtjes geleden ook gezien. Ik vind dit ook wel iets mooier en realistischer dan Killzone 2.

    Ik wacht wel af welke next gen console de beste graphics krijgt, maar 1 ding is zeker: Ik blijf trouw aan de xbox, door de games.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is door een member gepost op de site van de PU. Ik vind het wel maf dat ze er een apple tussen zetten... Maar het is geen feit;).
     
  12. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar denk ik dus 100% hetzelfde over ;)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Je gaat eens naar teamxbox.com en dan zoek je het interview met J Allard vice president of xbox en dan zegt hij dit duidelijk. Dus niet zeuren. Het is WEL een feit dat ze nog op alphakits werken.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja, tuurlijk. Ik was die alphakits ff vergeten:D. Was 'n zware schooldag vandaag :+ .
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    wohow! respect voor dat GR3 filmpje! _O_

    het is nu alleen maar weer de vraag hoe erg ingame dit is maar ziet er iig echt lekker uit hoor!
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wee tniet welk filmpje jullie bedoelen kunnen jullie e het even posten? :+
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
  18. compufreak

    compufreak vechtuh? huh?

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uit de Trouw, dat de prijs rond de 310 euro komt te liggen, die van de ps3 rond de 230-280 en die van de Nintendo Rev rond de 160...
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    http://www.gametrailers.com/player.php?id=6044&type=mov

    over dit filmpje had ik het, ook al in een stel andere threads gepost, met dank aan Jaspero


    hahahaha dat geeft maar weer eens aan dat de Trouw zich niet met games moet gaan bemoeien _0/ maar toch bedankt voor het noemen van het nieuws compufreak
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Die hebben geen verstand joh...
    De PS3 word wel een stukkie duurder hoor :D
    En ik verwacht dat de Revolution ook wel iets duurder zal zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina