1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza niet leuk online!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vic Vega, 20 mei 2005.

  1. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    Ik speel het af en toe op xlink en nog geen last gehad van die noobs... ik zal wel geluk hebben.
    Alleen zoon Bargeman van dit forum die dan weer gaat beuken :+
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik ben al wel enkele noobs tegen gekomen O-)
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zodraje met getunede auto's raced, en er sprake is van verschillende auto's voor elke speler dan is er online gewoon niks aan. Degene met de meeste speeluren of best getunede bak wint. Een arcade racer leent zich in mijn ogen dan ook veel beter voor online games.
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou moeten kunnen zien welke onderdelen in een auto liggen. En je zou assists uit moeten kunnen zetten zoals ik al meerdere malen verkondigd heb op dit forum. Moeilijker moet sneller zijn, en dat is weer niet het geval. Oliedom van de makers imo. Het spel is goed, maar de interface is gewoon om te huilen zo slecht, en de netwerkcode is ook niet fantastisch.

    Btw: Dat botsen kan uit :p Collisions off> dus anti noob mode:p
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2005
  5. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEMAAL MEE EENS! het is een gaar kut klote spel behalve de carreer want daar heb je niet van die mannetjes die zitten te zeuren dat je assists off moet zetten :p :p :p.
    Maar ik vind 't spel wel lachen offline, klein beetje FUCKING RIP-OFF MENU'S van grand turismo, mar achjah niet storend ofzow, kwouw dat spel toch al kopen, en dat hoeft nu nie meer :).
    Aangezien deze thread bedoeld is om het spel af te kraken, leef ik me uit :):
    -Je kan lekker cheaten in carreer en snel geld krijgen.
    -Je kan mensen online niet uitschelden want ik durf me niet online te vertonen -in DAT spel.
    -Je kan ... het lijsje dat alex v net opnoemde :).
    -Je kan geen nitro gebruiken :D.
    -Je kan geen schietwapens erop monteren.
    -De remmen doen het nooit voor ene gare schijt bij mijn auto's.
    -Er zit geen monster truck in het spel.
    -Zelfs lelijke mensen zijn goed in dit spel.

    Verder weet ik zo niet zoveel, mar dat komt later nog wel.
    Wat ik wel heel leuk vind aan dit spel is dat je hem ook echt kan tunen. Zelf je auto afstellen zo dat hij snel optrekt en meer grip heeft etc. Dan bedoel ik nie buy upgrades voor die domme nichten die dat wel denken, maar dan bedoel ik die daarboven.
    Zow das er ook weer uit.

    Nahh carreer is wel lachen :)...
    ff auto'tje halen en alex eruit rijden.
     
  6. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    effe een vraag.
    waarom is het zo erg als iemand in de bochten zo beukt?
    is dat niet gewoon zijn manier van rijden?
    misschien heb ik het helemaal fout hoor, heb het spel nog niet(komt pas in zomervakantie) dus kan niet echt er over oordelen.
     
  7. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo erg, omdat die noob jouw dan van de baan rijdt. Als iemand je keihard beukt dan kan je van de baan afschieten en dan is het game over voor jouw. Je moet ook de schade betalen aan je auto aan het eind van de race
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Bring it on :D Coole post verder btw :9
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat van de lag vind ik absoluut niet! Ik heb nog geen 1 keer last gehad van lag! Verder vind ik het gewoon een topgame, zowel offline als online.
    Mischien was het leuker geweest als de host kon bepalen of er met assist gereden mocht worden, maar dat kan voor mij de pret niet drukken!
     
  10. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het er zkr niet mee eens....Ga maar eens met de betere belgen racen op een track waar je 50 minuten bezig bent,echt te chill. Verder zit ik nu in een vette autoclub en is men elo al een beetje gevormd(1260).Als je leuke wagens uit je singel player hebt dan word het op live ook al een stuk vetter.
     
  11. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt natuurlijk beuken en beuken. Als iemand jou bij een inhaalpoging in de bocht even aanraakt, ok, dat kan gebeuren. Maar je hebt er een aantal mensen tussen zitten die gewoon niet gaan remmen voor de bochten en alleen maar zo hard mogelijk op jou in willen beuken. En dán wordt het irritant :mad:
     
  12. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Spinnenman : jij word cker vet goed in dat spel :p
     
  13. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0

    omdat in bochten de beste plaats is om in te halen wanneer er verschil is in skilzz.
    op rechte stukken gaat het inhalen vooral om vermogen van de auto.
    terwijl je de bochten het veel meer omgaat wie de betere door de bocht kan.
    en als je dan gebeukt wordt is dat vreselijk irritant.
    lijkt er meer op van
    diegene die niet goed door de bochten kunnen beuken de anderen maar omver zodat zij ook niet goed door de bochten kunnen.
    heb het zelf nog niet online gespeeld geen tijd voor gehad i.vm scriptie.
    maar er zou eigenlijk iets in horen te zitten van
    diegene die schade veroorzaakt moet ook schade betalen :p
    maarja met die geld cheat waar ik zoveel van hoor zal toch bijna niemand iets om geven
     
  14. Mr_Eraser

    Mr_Eraser Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel sinds donderdag, een paar x online gespeeld, wat een klojo's idd daar... rij je stock, is e rnog iemand met dezelfde, rijd die er 2x zo hard vandoor.... tuurlijk niet getuned..
    Of in de bochten, ok botsing kan.... maar bij zowat elke bocht eraf geknald worden lijkt me beetje erg overdreven.

    Nahja als er nog gasten zijn die wel normaal willen racen..

    GamerTag : Dj El Renegado

    Greetzz
     
  15. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg je wel toe
    wijzig je account ff zodat je gamertag onder je naam staat.
    Ben jij Renegades?
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  16. Mr_Eraser

    Mr_Eraser Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik is "Dj El Renegado"

    alle andere combinaties waren al in gebruik helaas |:-

    edit : heb me profiel ff aangepas, gamertag staat er nu onder als het goed is.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van lag hier, en ik speel toch echt met Amerikaanse vrienden etc.. Denk dus dat het ook een beetje aan je eigen verbinding ofzo ligt.. Voor de rest is het gewoon zoeken naar de juiste tegenstanders, als je constant met vreemden rijdt zit de kans er altijd in dat ze je rammen..

    Iedereen hier die serieus wil racen mag mij aan z'n friendslist toevoegen..
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Ik vind forza echt gaaf op live geen problemen hier gehad alleen soms voice lag
     
  19. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Net alsof iemand daarop zit te wachten, als ze serieus rijden willen de mensen ook wel een spannend potje hebben, dus helaas.
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier mijn mening: Forza is wel leuk online alleen het is jammer dat er van elke classe een auto echt uitbinkt.
     

Deel Deze Pagina