Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    bandwidth... heeft dat niet iets met internet te maken?
    Mag wel iets duidelijker hoor waar het nou over gaat. :{

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Bandbreedte betekent gewoon met welke snelheid de data van de ene plek naar de andere kan.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn er al plaatjes of filmpjes van! of geef ff een link je maakt me nieuwschierig!

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Geen plaatjes gezien. Kijk maar ff op www.ownage.nl daar posten ze elke dag vrij veel nieuws.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
  6. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
  7. TheWalrus

TheWalrus Guest

En wat is belangrijker?

8. pls_devil

pls_devil Guest

ik zou het niet weten O-)

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Maar volgens een andere meting zou die 360 2Tflops aankunnen, hetgeen ook niet klopt......

10. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    gerucht: xbox 360 games worden, tussen de 80 en 90 euries

11. pls_devil

pls_devil Guest

ten eerste: het is euro's
    ten tweede: geruchten zijn (bijna) nooit juist

12. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten zijn mss niet altijd waar maar deze komt aardig in de buurt van de waarheid op verschillende sites heb ik al dit soort getallen gezien voor de Next-gen games en waarom omdat het voor de ontwikkelaar nu een stuk meer tijd vergt en mensen om een goede game te maken dus voor de ontwikkelaars is het allemaal wel 2 x zo duur dus daarom worden de spellen zo duur

13. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    En dan vragen ze zich nog af waarom consoles omgebouwd worden....
    Ik hoop er in ieder geval op dat de prijs toch wat lager gaaat worden.

14. marcj

marcj marcj

Leuk Bevonden:
    0
    van ign:CONCLUSION
    When you break down the numbers, Xbox 360 has provably more performance than PS3. Keep in mind that Sony has a track record of over promising and under delivering on technical performance. The truth is that both systems pack a lot of power for high definition games and entertainment.

However, hardware performance, while important, is only a third of the puzzle. Xbox 360 is a fusion of hardware, software and services. Without the software and services to power it, even the most powerful hardware becomes inconsequential. Xbox 360 games—by leveraging cutting-edge hardware, software, and services—will outperform the PlayStation 3.

Voor het complete artikel: http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies.. je mag niet verwachten dat iedereen zich erbij neerlegt dat de prijs van games bijv. 90 euro worden; mensen gaan de xbox 360 laten ombouwen en games branden. Is er overigens alweer zoiets gezegd als: 'de xbox 360 is niet om te bouwen'? :9 Dat zei Sony bij de PS1 en PS2.. nou dat kennen we. Dat zei MS bij de xbox.. dat hebben we gezien. Of maak de games zo goedkoop mogelijk of zorg ervoor dat dat ding niet om te bouwen is, zo is men verplicht die games alsnog te kopen, al vraag ik me af of veel mensen bereid zijn 90 euro neer te tellen voor games.. dan kopen ze miss geen xbox 360.

16. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    De vliegende console kiezers (zijn er heel wat merkte ik nadat de specs van de ps3 waren getoond, en ze opeens geen 360 maar een PS3 wilden) krijgen het nog moeilijk met hun keuze :). Wat maakt het uit, ze zijn allebei echt krachtig genoeg, en in 1 klein jaartje kan de PS3 echt niet heel de X360 overpower'en (bestaat dat :D). Kies gewoon de console waar jij je denkt dat voor jouw de leuke spellen op komen en of live je aanspreekt. Ik koop alleen de X360 niet als echt blijkt dat hij niet Next-gen waardig is, maar dat lijkt mij stug.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk dat je nu voor die duurdere game prijs wel echt wat krijgt wat je helemaal loos zal spelen. ik bedoel alle artikels van de next-gen games beloofd allemaal heel wat.
    en speelde net 15 min geleden ff halo 2 en moet zegge BUNGIE heeft kwa graphics behoorlijk hoog tegen de xbox aangeschopt. dus ik denk dat die gasten heus wel wat stoers kunnen gaan brouwen, nu er ook nog extra mensen aan werken.

ik vatte wel de laatste dagen wat negatieve opmerkingen over halo op.
    het is toch 1 van de prachtgames die er zijn ( geld voor beide delen ).

sorry voor het afdwalen.

18. harron007

harron007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het blijkt dat xbox360 toch wat krachtiger dan de ps3 (source ign.com)

19. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als de games now 20 tot 30 euro gaan kosten dan is het oke

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Kan niks vinden.

Als de games nou goedkoper worden zal niemand meer hun box ombouwen (je hebt natuurlijk wel een paar kneusjes). En hoe hou je het goedkoop? Door XNA te gebruiken :) Dat kan toch wel een beetje van de prijs afhalen? Ik bedoel de games worden nu in een kortere tijd gemaakt.

Laatst bewerkt: 21 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina