1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Recente Films [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Darkwing, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas The Terminal gezien echt een prachtige film met humor en een beetje drama erin.
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb stuk gezien
    maar vond hem zelf niet zo
    krijgt overal wel goede cijfers
    maar tis niet echt mijn smaak

    Wil deze week naar Star Wars
    maar afspreken met groepje is eg frustrerend
    niemand kan tegelijk ofzo.... |:-
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Star Wars ep3

    Gister gezien, begin was erg cool, vond de rest iets te langdradig, maar wel mooi gemaakt. Helemaal top in een bios met digitale projectie shit :)
     
  4. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje late reactie, maar er wordt maar weinig gezegd hier. Het is zo verschrikkelijk niet waar dat het een draak van een film is. Sowieso, waarom wint een draak van een film 6 (7,8?) Oscars? De veldslagen waren zó supergoed en de hele sfeer was absoluut briljant. Alleen het einde was wat langdradig, het leek alsof ze er geen einde aan wilde maken. En terecht wat mij betreft, met zo'n goede trilogie. Het was echt de kroon op al het werk en gewoon echt een heel goede film.

    Zijn er trouwens al meer mensen die Kingdom of Heaven hebben gezien? Niet buiten mij, maar buiten Tim NL...
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb Kingdom of heaven gezien. Best wel een mooie film. Andere mensen die ik ken vonden hem iets minder. Zelf vond ik hem wel vet, op het einde was ie erg mooi maar opeens was het wel voorbij. Die GROTE legers ook! Ziet er heel mooi uit. Je hebt heel goed het gevoel dat er echt door verschillende geloven tegen elkaar gevochten word, en dat Jeruzalem zoo helig is. Mooie film vind ik.
     
  6. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Boogeyman gekeeken , maar ben in slaap gevallen .
    Zo goed is de Film dus . :{
     
  7. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren gezien: O Homem Que Copiava
    Echt een leuke film, vooral een filmhuisproductie, maar ik hou wel van die films die Ned3 uitzendt zo laat. Het was zelfs een van de weinige keren dat ik het ondanks het late tijdsstip de moeite waard vond om te kijken.

    Beschrijving: "De 19-jarige André woont in Brazilië en werkt als bediende van een kopieerapparaat. 's Avonds bespiedt hij Silvia met een verrekijker en wordt langzaam verliefd op haar. Op een dag besluit hij haar te volgen naar haar werk."

    Maar hier blijft het niet bij, het verhaal gaat steeds verder met leuke plottwisten, de mooie Portugese taal en twee mooie dames prominent in beeld :) Was zeker de moeite!
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zaterdagavond House Of Wax gezien.
    Ik vond hem zeker het kijken waard. En niet alleen omdat Elisha Cuthbert erin meespeelt.;)
     
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ik ben ook naar house of wax geweest en de film viel mij zeker niet tegen *)
    hij is spannend grof en heeft een goed verhaal. wat ik alleen mistte was de echte horror, want ik vond die moordenaar dus niet echt eng.
    ook nog club dread gezien en over die film was ik ook wel te spreken.
    bij het begin denk je nog met een kutfilm te maken te hebben maar hij wordt aardig goed.
    vandaag tenslotte naar guess who geweest en die vond ik maar matig.
    echt zo`n film waarbij je na afloop zegt dat hij wel grappig was, maar niet echt een waarbij je je cola over de zaal uitsproeit omdat hij zo grappis is. O-)
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    en al members die saw hebben gecheckt??
     
  11. Junior04

    Junior04 JUNIOR EL PADRINO...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Batman Begins gezien...

    Hij kickt ass!!
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had Saw 2 weken terug gezien. Zéker een aanrader! Een film gemaakt met een low budget maar dat is zeer zeker niet te merken. Btw, kijk hem niet als je last van je maag hebt. :+
    Dat ook weer niet, maar wel beter dan die andere Batman film(s).
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Star Wars 3 gezien.
    O,O,O Wat een film! In geen woorden uit te leggen. Na het ietwat zuigende deel 1 en 2 ging dit weer helemaal terug naar deel 6 en 5. Geweldig. ***** zegt genoeg.
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst man on fire gezien, dat vond ik echt een goede film! Hoe er gewerkt is met de camera echt tof!
    maare ik kan echt niet wachten op war of the worlds, het ziet er namelijk echt zooo tof uit jonge (ik ga ook naar de premiere :p)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Vrijdag heb ik Batman Begins gezien in het Imax theater (pathe) ... Damm die film is goed!
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Doed, wat is het verschil tussen de andere vestigingen van Pathé tegenover de Imax? :eek:
    Ik vraag me nu toch echt af.
     
  17. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Al een paar maanden terug. Vette film. :9
     
  18. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    meerdere malen :+ 8) snachts om een uurtje of 2 voor het eerst.. meteen erslaafd geraakt aan die film 8) je zou maar die film bedacht hebben 8)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Imax scherm is Groot ... Geluid is hard.... Imax is een ervaring op zich ... gewoon heen gaan :)


    LEVENSGROOT, LEVENSECHT

    [​IMG]

    IMAX is 'the ultimate movie experience'. Met kristalheldere beelden en digital surround sound. IMAX brengt je op plaatsen waarvan je alleen hebt durven dromen.

    Beleef het avontuur, drama en de emotie van jouw favoriete Hollywood films met extreem helder beeld en extreem hoge geluidskwaliteit. IMAX neemt je mee in de wereld van films zoals die van Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, Robots en Batman Begins.

    Meer dan 700 miljoen mensen over de wereld zijn betoverd door de kracht en schoonheid van The IMAX Experience. Technologisch geavanceerd en visueel verbluffend. The IMAX Experience is werelds' meest indrukwekkende en overweldigende filmbeleving.

    [​IMG]

    De technologie achter IMAX maakt The IMAX experience zo uniek en overweldigend.

    Immens grote beelden van opvallende helderheid. Geluid zo duidelijk dat je het kunt voelen. Gigantische doeken die je meenemen naar een nieuwe wereld. In een speciaal voor IMAX ontworpen zaal. Alleen IMAX state-of-the-art technologie creëert The IMAX Experience.
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2005
  20. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat Imax, maar dan wil je zeker nooit meer naar een gewone bios?
    Als ik het zo lees is het echt geweldig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina