Miss moet je de beginpost ff lezen, daar staat dat als erom gevraagd wordt, je verplicht bent om zo snel mogenlijk een foto'tje te posten. Maar dat gebuert all1 bij de echt snelle tijden. Dus als je een tijd niet vertrouwt, PM je naar Metal Mark of Superbol en die zullen dan aan de desbetreffende persoon vragen om een foto.
hadk ook gedaan maar nu zie ik dus dat ze dat ermee bedoele.. staat er nl. heel vaag op nog steeds geen tijd onder de 1.38 /edit: Yes! ik heb er net een onder 1.38 ik heb em weer verbeterd nu ist: 1.37.429
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Jou post op forzacompetitie.nl Is op forzacompetitie.nl je tijd sneller?
Hmm, merkte ik ook net op. Leg het fftjes uit: typefout of iets dergelijks of niet dezelfde personen..?? Anders graag ff een foto maken van je tijd, dat zegt altijd meer dan voldoende *)
mijn tijden zijn zelf ook meestal sneller met alles uit. maybe rij je met assists aan te netjes i dunno of ik moet eraan wennen
Kwam dit topic tegen dus ook maar even geoefend... Macer77 => 1:41:190 Kan misschien nog een seconde af, maar ik werd op het laatst helemaal tuureluurs.. Ik zou niet weten hoe ik naar de 1:35 moet komen..
Miss moet je je sig dan ook gelijk aanpassen..... Wanneer komt eigenlijk een nieuwe chalenge? Zaterdag/zondag/maandag? Ik zie het namenlijk niet zo heel erg meer zitten om het weer te gaan proberen.
De bedoeling was dat hij nog zou lopen tot volgende week maandag (in verband met de examens), maar ik zal even overleggen met Metal Mark en Superbol
Sorry jongens, ik zei dat ik 1.36.112 had, maar het is 1.36.122 (ik had btw ABS aan en schakelde AUTO) JP en Xboxmod, ik had vanmiddag een keer 42 laag met inkomen tunnel, maar verneukte het door door te schieten bij de hairpin. Ik kreeg er nog een 1.36.297 uit, maar meer niet.
Nee, met TCS heb je een mindere topsnelheid, en als je zelf met het gas om kan gaan ben je meestal wel sneller met optrekken dan als TCS aan staat.