hooi mensen ik wil pirates of the caribbean kopen vinden jullie het een goed spel mij lijkt het wel maar vinden jullie dat ook en hebbe jullie ook wat tips voor het spel alvast bedankt een trouwe xbox gamer
ok bedankt ik vin het wel een leuk spel maar ik had hem op de pc gespeeld dus ik wee nie of ide op de xbox anders is
Het schijnt een soort van GTA te zijn op Zee, je kunt andere boten jatten enzo, veel vrijheid en van die dingen
Uit de Mini-Faq, (UIT DE MINI FAQ NOG WEL) Wat ook niet is toegestaan is een simpele vergelijking tussen 2 games. "Wat is beter Halo 2 of Need for Speed?" of "Welk spel zal ik kopen?" zijn voorbeelden van dit soort threads. Meestal leiden deze topics tot opsomtopics, en daarnaast kunnen wij niet voor jou bepalen welk spel jij leuker zult vinden. Over smaak valt immers niet te twisten. Reviews lezen is in zulke gevallen het beste advies. Zoekfunctie helpt ook nog wel met het opleveren van antwoorden over wat het voor game is en een Recensie e.d. kan je beter lezen voor jouw meningvorming. Une Slotjuh voor meneer. En lees voortaan even de FAQ en de Search functie. en wat gezond verstand. Ciao.
Hoi, neem de volgende keer even een kijkje in de [search]zoekfunctie[/search] aub. Een hoop Pirates of the Carribean-threads: http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=295736 Tevens is je titel ook niet duidelijk. Deze thread sluit ik dan ook. De meningen over deze game zijn erg verdeeld, sommigen vinden hem erg goed, anderen daarentegen slecht.