Time splitters Map maker

Discussie in 'Algemeen' gestart door Blade, 20 okt 2002.

1. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb et wat geprutst met de map maker van TS2. Het meeste snap ik wel maar ik vind de opties (zover ik heb gezie)wel erg beperkt. De levels kunnen volgens mij maar in een bouw stijl gemaakt worden en zijn alleen binnen:mad:. Voor de gene die TS2 al hebben; wat is jullie ervaring met de map maker en hebben jullie al een aardige map gemaakt?

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan als je op start drukt, en dan meteen dat eerste van die lijst die je dan krijgt (k geloof map options ofzo) kan je de stijl veranderen van je level. k geloof dat er 4 verschillende stijlen zijn. is nog niet veel.. maar toch.. helaas niet buiten voor zo ver ik heb kunnen ontdekken :'-(

3. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    misschien als je de game verder uitspeeld?:confused:

4. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mm.. zou kunne. lijkt me wel vet als dat is, heb je naast die ventjes, veldjes, codes enzo nog een doel er bij om alles uit te spelen.

5. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet heb je iets van 5 stijlen... alien, victorian, industrial, vr en space...

Verder kun je meer tiles zien door op Y te drukken.... het is maar dat je het weet ;)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kijk zowie zo maar eens op Advanced building...
    Misschien als je uitspeelt dat er Hard ofzo bij komt.

Maar ik vind het zowiezo wel wat beperkt met de maximale capaciteit dat je hebt je kunt niet erg groote levels maken.

7. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee dat vind ik ook maar een beetje schijt. maja, k vin t wel gein om in mn eigen maps te spele, ook al zijn ze niet zo groot.

Deel Deze Pagina