Xbox 360+pc monitor= ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jelle333, 21 mei 2005.

1. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Als de xbox 360 eraan komt gaat deze HD ondersteunen uit de doos. Ik vroeg mij dus af, aangezien ik niet echt een dik budget heb, zou het mogelijk zijn om met een bepaalde kabel mijn (toekomstige) 360 op mijn PC monitor aan te sluiten (evt via PC) om op die manier toch HD te kunnen krijgen? Ik heb een 17'' Iiyama monitor met een max. res van 1600x1200, en een goede PC met tv kaart. Ik ben alleen niet echt tevreden met de kwaliteit die ik krijg als ik mijn huidige xbox via S-video aan mijn PC haak.
    Alvast bedankt

2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Met een VGA box kun je je xbox aan een monitor hangen zonder pc. Dan schijn je goede kwaliteit te krijgen. Wat de uitgangen van de xbox360 worden is geloof ik nog niet bekend, er zullen wel verschillende adapters verkrijgbaar komen in de loop der tijd....

3. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ik meen dat de uitgangen gewoon dezelfde waren als op de xbox 1

dat is wel een goed idee want ik heb ook niet zo'n rium budjet

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    De uitgang is wel hetzelfde, maar je weet niet welke kabels ze er aan gaan hangen ;)

5. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat voor kabel heb je dan in principe nodig om HD op je monitor te krijgen? (buiten of die kabel gaat bestaan)

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik kijk bij mijn Beeldschermresolutie staat er 1280 bij 1024 pixels. IS dat in de buurt van HD?

En is het dus niet mogelijk om je 360 aan te sluiten op je pc, of moeten we dit nog afwachten?

Deel Deze Pagina