vaag 'probleem' met mijn beeldscherm

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door xboxbezitter, 21 mei 2005.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey mensen,

de laatste tijd kijk ik geregeld filmpjes en ik heb steeds vaker, dat als ik een filimpje aan 't bekijken ben, dat het bescherm 'vastloopt' en dat gebeurt als ik allemaal verticale strepen over m'n beeld heenzie. Normaal gesproken nooit last van, alleen bij filmpjes. Moet je je voorstellen: ik start filmpje, bij behoorlijk wat filmpjes lijkt m'n beeldscherm kuren te hebben, verschijnen er verticale (vaak groene) strepen over het beeld en blijft ie ff hangen. Na 10 sec. sluit ie vaak 't filmpje omdat deze niet reageert. 't Is ong 50-50. De helft gaat gewoon normaal, andere helft van de keren reageert ie dus zo vreemd. Hoe kom ik hiervan af? 't is uiteraar bijzonder storend..

2. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Alle codecs zijn up-to-date?

3. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me - weer - de koeling van je 3d kaart die het aan het begeven is...

4. YoFruit

YoFruit Fifa 2005 fan!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een ander beeldscherm bezit kun je die misschien aansluiten. Kijk of die het ook doet. Als dat niet zo is, kan waarschijnlijk het beeldscherm het niet aan.

5. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    dit is 't enigste beeldscherm dat ik thuis heb staan. 't Is wel raar vind ik dat ie de helft ong wel doet, maar de andere helft vaag :{ je zou toch denken: hij kan het aan of hij kan het niet aan, dus niet soms wel en soms niet. De codecs zijn volgnes mij wel up to date, maar miss dat 't toch aan m'n beeldscherm ligt. Ik heb em sinds 2000, kan 't daardoor komen?

6. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou het in principe langer dan vijf jaar moeten volhouden. Gebruik je hem intensief?

7. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen bij mij thuis gebruikt.. tis gwoon een gezamelijke pc, wordt gebruikt dus in mijn geval door 5 personen. Hij wordt de hele dag gebruikt. Vrij intensief dus.

8. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan het zijn dat hij een beetje aan het einde van zijn leven begint te komen. Maar het ligt alleen aan filmpjes, dus ik denk dat het uiteindelijk toch te maken heeft met iets in de hardware dat niet helemaal goed werkt. Misschien de stuurprogramma's die niet matchen.

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zeg dat niet te hard, kan ook aan de codecs liggen, ik heb via guru 3d vaak nieuwe codecs die dit ook veroorzaken: je wilt een filmpje kijken en computer hangt, beeldscherm wordt zwart en pc start opnieuw op. Als je dan weer in windows zit geeft deze de melding dat er een probleem was met het stuurprogramma van de videokaart

10. YoFruit

YoFruit Fifa 2005 fan!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor systeem heb je dan??? 98/xp weet ik veel wat???

Je kan ook naar een computerzaak toegaan, en na laten kijken. Die mensen weten ook wel veel van codecs en zo...

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    bijn 100% zeker niet je beeldscherm, je beeldscherm kan je computer niet laten hangen voor zover ik weet.

Lijkt me meer je videokaart. (klinkt als een te ver overgeclockte kaart) of hij wordt veel te warm

Deel Deze Pagina