Xbox 360 vs PS3

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nol, 7 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Beetje dubbel...

Laatst bewerkt door een moderator: 22 mei 2005
  2. TheWalrus

TheWalrus Guest

3. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens... :)

Eurogamer: Why is it important for you to be first in the next generation when you could end up having less power than your competitors?

J Allard: But we're talking about months! They [Sony] are buying the exact same sand as we are. They are! Believe me; I talk to every single person and company in the world that's making silicon. I know exactly what they're doing; they know exactly what we're doing. We're all buying from the same guys, right? I mean, we chose different partners on the graphics front but all three companies have the same partner on the CPU front. We have a price point to hit; they have a price point to hit, right? I mean, it's business. It's business. There's no special silicon that you can go and buy. You can decide how you want to tune your system, but what we really focused on was creating a balanced system, you know.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    wow, dat boeit me heel fel!

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Blijf jij nou maar in je eigen wereldje zitten, en laat de rest van de mensen verder praten over feiten.

6. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.986
    Was bij PS2 ookal he.. maar het is niet erg irritant dat die achter op zit..
    Licht ook een beetje aan je kast of waar die instaat, als je PS3 ernet tussen past, moet je hem de heletijd eruit halen / schuiven om hem aan te zetten. Zelf vind ik dat de aan/uit knop dus gewoon op de voorkant hoort. :)

7. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey maat ik weet niet egt waar jij je zo druk om maakt :confused: Als jij "Denkt" dat de PS3 sterker wordt dan de Xbox 360 dan mag jij dat mooi denken mannetje :D Ma als je niet met feiten aankomt dan kunnen we jou moeilijk geloven sorry en ksnap eigenlijk niet dat je er zo zeker van bent, je kunt misgien wel een beetje meer verstand hebben als een andere van dit soort zaken maar kom a.u.b niet met die FUCKING bullshit!, want daar worden wij Xbox fans ook ziek van. Als je met feiten komt okej maar blijf alsjebleift stil als je het niet eens 100% weet :confused:

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Hey kerel, Ik krijg gewoon het schijt van mensen die zeggen: laat sony maar komen met hun ps3 dan kan ik hen uitlachen, ik krijg het schijt van mensen die zeggen, xbox 360 wordt krachtiger dan ps3, feit(wtf???), sommige zeggen dan ook: xbox 360 is even krachtig of krachtiger, je weet toch ook dat xbox 360 veel vroeger uitkomt, dat er veel langer ontwikkeling geweest is in de ps3(wilt daarom niet veel zeggen,maar hier wilt het toch veel zeggen, de cell ship is 2x zo krachtig als de processor van de xbox 360, kan mss nog veranderen als microsoft aanpassingen maakt,maar dat zie ik hen tegen eind van het jaar toch niet meer doen) en ik krijg volledig het schijt van mensen die zeggen dat de "cell" toch niet zo krachtig is, zwijg aub, als je er niets van weet, als ze zo beginnen, dan begin ik ook, zo simpel ist!

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Boss, Ga alsjeblieft niet verkondigen dat mensen hun mond moeten houden als ze er niks vanaf weten. Je beschuldigt ze dan van dingen waar jij je zelf ook behoorlijk schuldig aan maakt.

Zoals ik al eerder heb gezegd; Er wordt maar naar een kant van het verhaal gekeken. Er komt geen betrouwbare info naar buiten. Dat maakt het toch behoorlijk moeilijk om de juiste conclusies te trekken. Heb het hier dus niet over feiten.

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    hier spreekt een ps3 fanboy :{

ik hou het er voorlopig op dat beide console aan elkaar gewaagd zijn, en behoorlijk in evenwicht zijn. welke uiteindelijk 3 pixels per seconde meer kan produceren zien we over een tijdje wel.

11. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Pffff,een ps3 fanboy, wtf??? waarom zou ik, dus jullie zeggen dat je als xbox gamer vanalles over sony's ps3 moogt zeggen, en ik mag niets over xbox 360 zeggen,terwijl ik een xbox heb?? Oké ik ben meer voor de ps3,staat me veel feller aan,maar met het minste wat ik goed zeg over de ps3 zitten ze hier al te flippen, en ze zitten hier maar de ps3 af te kraken, en noem op(niet recht op de kop,maar het valt toch heel fel op!) En dan als ik iets terug zeg over de xbox 360(vs ps:cool: Dat mag dan niet??? Man man, wat is dat hier zeg? Ik kom altijd met gegevens van sites, en noem maar op, ze hebben al verschillende keren gevraagt,"kom maar met uw bron", ik geef mijn bron ja! En dan hier in het xbox360 vs ps3 topic beginnen met de lichtste zaken al te flippen, DAMN!!!

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het gaat erom hoe je je feiten en jezelf presenteerd. Zou je op een rustige manier en in correct Nederlands typen, zouden mensen zich minder aangevallen voelen door je posts. Just a hint ;)

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Volgens mij is iemand anders hier aant flippen O-)

Ik vind dat je gewoon geduld moet hebben. Over een tijdje word alles duidelijker. Nu is het Sony die roet in het eten van Microsoft gooit en andersom Microsoft bij Sony. Als er over een tijdje nu echt duidelijk is wie het snelst is dan zien we wel wie het snelst is. Het zou me niet veel boeien of de PS3 sneller word aangezien ik tevreden ben met wat ik tot nu toe heb gezien van de XBOX 360. Ik wil de PS3 ook wel halen maar dan moet ik eerst even mijn rekening bijvullen. Ik wacht dan denk ik maar op een prijsverlaging.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde hier. Ik wacht gewoon af tot er in duidelijke taal ergens staat wat de beste keuze is. Wachten op een prijsverlaging doe ik zeker...
    Compleet correct Nederlands is 'hoe je jezelf presenteert' en 'je beschuldigt', maar goed... Bovendien schreef WHAT net ook 'over een tijdje word', het is vrij moeilijk blijkbaar... Maar goed, ik ga geen mensen beschuldigen want zometeen doe ik het zelf ook fout waarschijnlijk...

15. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,daar heb je wel gelijk in. Jij bekijkt het dan wel goed,maar dan moeten de echte xbox fanboys zich ook maar inhouden. Maarja ik zal me ook wel rustig houden, maar ik ben ook voor xbox, oké, iets meer voor playstation,maar dan nog. Ze moeten niet zeveren over playstation, want dan zeg ik dingen terug,.... Maarja zoals je zei, afwachten is het beste inderdaad.

16. TheWalrus

TheWalrus Guest

Had je die wordt van What niet even kunnen verbeteren? Vergeet ook niet dat de zinsvolgorde in jouw laatste zin nergens op lijkt!

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Tss, wat is dat hier, zitten sommige gamers elkaar al bijna uit te maken, vanwege gebrekkig nederlands typen? Waarom let je nu op zoiets?? Maakt toch niet veel uit, als het maar goed leesbaar is, als het echt slecht is, zullen de moderators van deze site wel invallen zoals ze dikwijls genoeg doen.

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, jij zegt nu dus wat ik met die uitspraak bedoelde. Ik mierennaaide in het quadraat omdat degene die ik quote dat ook deed (in iets mindere mate)!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik word dat gezeik over Xbox 360 vs PS3 een beetje zat. De een beweerd dit en de ander beweerd dat weer. Nergens is betrouwbare info te vinden.

Twee honden vechten om een bot (sony en microsoft), en ik zie de derde er nog wel mee weggaan (nintendo).

20. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd hoor
    maar hoeveel gaat de ps3 eigenlijk kosten want de ps2 was vet duur. dus zal me niet verbazen als de ps3 wel 200 euro duurder wordt als de xbox360 want die werd 300 euro toch. En de spellen van beide consoles worden die van de xbox360 gewoon 60 euro of maken ze der 75 van of zo

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina