was vandaag bij dimplus.. daar zeiden ze dat ze er 3 binnen hadden gekregen, maar dat die al allemaal verkocht waren... Maar ik denk dat hij aan het nummer van vorige maand dacht...
Bij de Bruna duurt het nog wel 1,5/2 weken. Gamesjoppies zijn vaak sneller, ik wacht denk ik wel tot de Bruna hem heeft, ik is beetje lui en dat is lekker dichtbij.
is hij nou al uit. ik heb vandaag heel arnhem doorgezocht maar nergens hadden ze hem. heeft iemand hem al ergens zien liggen?
hmmm.....vaag vorige week ofzo nog nr.7 nu nr.9 in de winkel ze slaan nr.8 gewoon lekker over hier in Bruna Zwolle
Ok ik heb hem vandaag gekocht in alkmaar. Het is de eerste keerd at ik het blad kocht en eerlyk gezecht valt het me een beetje tegen. De recensies zyn een beetje kort qua inhoud (erg veel plaatjes). Ik kocht het blad toch meer vanwege de demos, en heb fftjes colin gechecked die best aardig speelt. Ik heb amar 10 min gespeeld ofzo hoogstens maar maybe dat ik 2nite nog ff ga spelen. ook heb ik ff aggresive inline gespeeld voor een paar minuten. De rest van de demo's doen me niet zo veel.
ik heb um ook. ik vind het blad deze keer wat tegenvallen(lelijke screenshots). maar de demo's zijn wel ok. cmr3 is zeer vet.agressive inline level is uitgebreid en goede muziek,hitman is ook heel leuk(en moeilijk). rallyfusion en chase zijn wat matige demos.
vind jammer dat agressive inline alleen de tut. is.. als het nou gewoon een level was die je onbeperkt kon spelen ofzo? Maar ik kom niet door de laatste.. :{
nadat je een speler hebt geselecteerd. staat er tutorial nog een keer naar rechts drukken en je kan dan het eerste level kiezen wat je onbeperkt kan spelen. die tutorial hoef je dus niet te voltooien
ja joh? Bij mij stond daar een rood kruis door dacht ik.. later nog maar een keertje testen.. misschien moet je eerst de tut. uitgespeeld hebben ofzo? --- ik bedenkt me net.. over een week kunnen de engelse lui Splinter Cell demo spelen..
Mensen uit Belgiƫ ... In welke winkels kan ik dit magazine vinden aub? Omgeving Antwerpen ... Alvast bedankt
en ikke dan omgeving emmen als niemand het weet noem dan ff grote winkels die in het hele land te vinden zijn.
eh... weet iemand wanneer nr 10 uitkomt? en welke demos erop staan ps. ik heb lekker een abo OFFTOPIC feestje : 1000ste post GRATIS taart als je zelf betaalt ja sorry kon het niet laten
k*t , mijn abo gaat pas in vanaf december (dus januari nr) ik moet nr 10 wie heeft een nr 9? owja bednakt