[MP3-speler]Probleem met geluid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Master Of Blades, 23 mei 2005.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Hallo,

Ik heb een lange tijd terug een 256 MB MP3-speler van Victory gekocht bij de Media Markt, toen voor €49,99. Hij deed mooi en prima, tot een tijdje terug. Ik hoorde alleen geluid uit 1 oordopje en niet uit de gebruikelijke twee. Als je draait, heb je nog wel eens kans dat het geluid weer stereo te horen is, maar hij verslechterde steeds meer. Nu kan ik alleen nog stereo luisteren als ik de plug van de oordopjes schuin hou en er hard op blijf drukken en na een tijdje krijg je er gewoon pijn van in je vingers. Het ligt niet aan de oordoppen, aangezien die wel op mijn pc, discman, tv en cd-speler werken en wanneer ik er een andere koptelefoon of boxen inplug, doet hetzelfde probleem zich voor.

Een kameraad van mij had pas precies hetzelfde probleem, hij had hem net een maand, dus hij kon hem gemakkelijk ruilen. Ikzelf zou niet weten waar de bon is en om te ruilen, zou ik speciaal daarvoor terug naar Enschede moeten, wat weer €10 aan reiskosten met zich meebrengt en ik weet ook niet of ik alle verpakkingen etc nog heb. Maar aangezien ik niet de enige ben met dit probleem, komt het misschien ook bij jullie voor. Heeft iemand suggesties om zelf het probleem te verhelpen of weet iemand wat het probleem is? Of is het niet op te lossen en moet ik of hem ruilen of hem alleen nog gebruiken als memory-stick en een nieuwe MP3-speler kopen?

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Me broertje had ook een mp3 speler van 256 mb bij de MM gekocht, de volgende dag weer teruggebracht, geld terug, maar wel 1 uur in de rij staan om hem te ruilen. Jou probleem lijkt me het ding waar je de oordopjes inplugt. Ik heb het zelf gehad bij de PSone, daarvan was dat ding ook kapot. Soms moest ik 10 min. draaien aan het draadje voor hij het deed, en 1 tikje tegen de draad, en de PSone viel uit.
    Misschien moet je is proberen te bellen met de MM, zoals je vertelt heb niet alleen jij er last van, dus ze zullend e klacht vast wel kennen. Succes iig.

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  3. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    gwoon een nieuwe halen, ik had ze bij de aldi gezien voor 50 euro en dan had je 1gig..., en je geeft aan dat je hem lange tijd terug hebt gekocht dus zal je hem blijkbaar niej kunnen ruilen...

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MediaMarkt is het te proberen, mijn mp3 speler is laatst ook kapot gegaan. Ik ging terug zonder bon en ik kreeg gewoon een nieuwe. Een MP3 spelertje is niks voor hun, daarom krijg je hem nog wel is terug daar want ze willen hun klanten graag houden. Het is 't proberen waard. BTW ga wel op een rustig moment dan heb je namelijk een stuk meer kans dan dat je in een hele grote rij staat.

5. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies hetzelfde probleem. bij mij zat de connector (waar de plug in gaat) binnenin de mp3 speler los, er was 1 klein stukje tin los gekomen. dat stukje moet je gewoon weer vast solderen.

6. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Moet ie dan weer helemaal los? Dan moet ik dat maar eens uitvinden hoe dat zit, maar het gaat idd om de plug waar de oordopjes in moeten.

Een nieuwe speler is idd een van de betere opties, maar aangezien hij €50 heeft gekost en ik er hooguit een half jaartje mee heb gekund, vind ik dat persoonlijk veel geld dat is verklooid. Ik zal eens kijken wat ik kan doen. Iedereen nog bedankt voor de reacties.

7. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik had dit laatst ook. Maar bij mij kwam het omdat ik de oordopjes te strak om mn mp3speler heen draaide als ik er klaar mee was. (sorry kweet niet hoe ik het anders uit moet leggen :D) Er zat dan ook een knikje in het kabeltje, kben naar de winkel gegaan en kheb nieuwe oordopjes gekregen :D. (op accesoires bij mp3spelers zit vaak 6 mnd garantie)

Deel Deze Pagina