Een 'Halo 2' beater?

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 21 mei 2005.

  1. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    Timesplitters beat met gemak halo 2.... :D
    Ik snap eigelijk nie waarom halo 2 zow masterlijk??
    er zijn genoeg spelle die halo 2 beate... :cool:
     
  2. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, noem er maar een paar

    Over timesplitters heb ik geen mening, namelijk niet in mijn colectie. Als je GR 2, R6 BA, SC CT ofzoiets kan ik je begrijpen, dat is gewoon een kwestie van smaak.
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Timesplitters 2. Veel snellere gameplay, lekker veel modi, grappige characters.
     
  4. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik naar Halo 2 kijk zie ik een tragere versie van Unreal Tournament met een stuk meer tactiek. En dat bedoel ik natuurlijk zeer positief!
     
  5. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vaak bij de unreal tournament/campionship games dat ik vind dat het gewoon te snel gaat en je geen goed overzicht van het spel hebt, bij Halo 2 is dit veel minder, behalve dan bij rumble slayer met shotguns/swords in midship/warlock. Daar is het namelijk ook vaak een chaos. Ik heb het liefste bij FPS dat ik het gevoel heb dat ik wat in te brengen heb en het spel kan controleren of iig altijd weet waarom ik bijv gekillt werd. Ik vindt de unreal games te snel en splintercell (online) te sloom.
     
  6. znx_janx

    znx_janx Shave or not?

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey ik had een vraagie.. ik weet dus niet of het alleen bij mij zo is maar in mijn boekje van halo 2 LE heetten de beesten(zoals elites enz)heel anders dan hoe ze in het echt horen te heetten of hoe het in halo 2 normale editie boekjes staat..
    ik wou dus weten wie dat nog meer heeft..

    en trouwens over de topic: ik vind dat er zeker wel halo2 beaters zijn alleen het moet niet zo overdreven worden, want als je zegt dat een spel halo2 beater is maak je toch weer een beetje reclame voor halo2 en hoe goed et is... dus is dat niet zo heel handig
     
  7. Baermuda

    Baermuda Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    k denk van niet

    ik heb toch eigenlijk al heel wat games gespeeld maar heb nog niks gezien dat ook maar bij halo 2 in de buurt komt. Verder vind in rainbow six 3 een cool spel maar is in sommige opzichten erg anders. Dus toch denk ik dat halo 2 uniek in zijn klasse is.

    baermuda
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het boekje van de LE werkt uit de ogen van de Arbiter. Dus je leert alles uit het oogpunt van de Covenant.
     

Deel Deze Pagina