dvd brander kopen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jackson, 23 mei 2005.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heej, ik was van plan om een dvd brander te gaan kopen, om 1 van alles te kopieeren, maar ik zouw echt niet weten wat een goede is en wat niet, kunnen jullie een beetje helpen adviseren welke een beetje een goeie is...

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    -Betrouwbaar merk, zoals A-Open, Nec of Samsung (zijn nog meer goede merken).
    -Snelheid
    -Dual Layer --> Wordt veel gebruikt en in de toekomst steeds meer.

Op deze punten moet je je aankoop vooral baseren. Maar ook in deze dingen zitten een hoop prijsverschil, dus wat is je budget?

Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  3. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Budget is een euro of 50, 60 , maar ik heb de Nec 3520 gezien en dat leek ook een mooie?
    is dat iets dan

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  5. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de pioneer 108, fine en betrouwbare brander ik heb er al honderden dvd mee gebrand, bijna geen uitval. Dvd scrijven kan op 16x en deze brander ondersteund ook Dual Layer (dvd9). zoals de meeste nieuwe branders. Prijs rond de 60€ jou butget dus!

6. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    dus het is niet zo, als ik een Nec 3520 koop , of een pioneer 108, dat ik geen speciale moet kopen?, het zit er altijd op op die 2, dual layer?, jah Nec 3520 niet volgens mij, maar heb wel goeie ervaringen met Nec... ( paar maten hebben em en hij doet het alles goed dus ik denk dat ik voor die ga, maar ik wil ff weten of iemand hem hier heeft, dus kan hij oowk zijn ervaringen delen...)

Edit// Enzowpablo, mag ik je ff pm-en?

ivm die Geforce 6600GT?

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    3520 is DL ja, staat erook bij op de sites.

8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf ook de NEC 3520. Nu een paar maanden in bezit en doet het perfect. Alles wat ie doet doet ie goed. Van de circa 20 cd/dvd'tjes heb ik nog geen enkele met uitval of andere problemen gehad.

Ik heb em gekocht bij Computerland voor 55,95 OEM versie. (dus zonder doos en schroefjes.)

Trouwens als je dvd's voor je xbox gaat branden raad ik platinum aan. Die gebruik ik ook en ze werken perfect :).

9. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    *ssstttt*jah platinium Plus 8x of nie Genassix?
    hoor het wel *ssstttt*:p

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    gewoon nec2500a met gehackte firmware :) Ondersteund ook Dual Layer dan, en brand speed tot 16x :) maar dat ligt natuurlijk ana je dvdr

Die heb ik, ondertussen al zo'n 400dvd's gebrand en 100cd's ofzo

Dvdr bij www.opusshop.de bestellen, 100 stuks voor rond de €25

11. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij ff helpen kijk het zit zo ik download graag veel films maar al die films hebben 2 cd's cd 1 en cd 2 nou als je cd 1 opent heb je zoon 30 bestanden nou ik kan die bestanden wel in volgorde wel afspelen maar elke keer wanneer hij met 1 bestand afspelen klaar is gaat hij met de andee verder maar dan friest het beeld voor 1 a 2 sec nou dit is de vraag weet iemand een programma die al de bestand aanmekaar kan vast maken en afspelen of een player die dat automatish doet tijdens het spelen

Alvast bedankt ;)

12. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ja platinum plus 8x dvdtjes. Dus het merk dvd, niet merk brander of wat dan ook :cool:. Ik heb het hier trouwens over dingen op dvd branden. De xbox leest die platinum dvd's namelijk erg goed. Dus ook voor gekopierde dvd's jah.. SSSSSSSSSSSSSSSST. O-)

Deel Deze Pagina