Hoi Heeft er iemand ervaring met het bestellen van spellen bij www.dpluss.nl? Ik ben al een tijdje opzoek naar een bepaald spel. En dit is de enige plek waar ik het betreffende spel tot nu toe te koop heb zien staan (en dat is inclusief normale winkels als: Free Record Shop, E-plaze en Bart Smit). Alvast bedankt.
Ik zoek: The longest Journey. Een adventure. Net effe opgezocht. Daar staan ze inderdaad geregistreerd.
dat ze bij de kvk geregistreerd staan zegt helemaal niks hoor, ik kan me daar ook aanmelden als ik wil...
het lijkt wel oftie nog niet uit is en bij die winkel die jij aangeeft kan ik het ook niet vinden.... en zelfs op de officiele site staat er niets over Xbox....ben ik nu scheel of is het er gewoon echt niet....
the longest journey, gave game. Moet hem nog ergens hebben, ik zal ff voor je zoeken, misschien heb ik hem wel voor je.
Gewoon proberen, ik haal ook wel eens games van een onbekende site, en ik heb nog nooit problemen gehad. Het blijft een gok, maar je hebt 99% kans dat het goedkomt. Succes ermee!
En anders kun je bij gcshop.nl ook nog een oudere game 'aanvragen'. Grote kans dat zij nog een exemplaar kunnen regelen.
ik zeg 2 woorden: niet doen /Mod Ik hou niet van mensen die mij veel werk bezorgen. Niet meer doen, volgende keer zullen er sancties volgen. - !SIC!
Ik heb het er maar op gewaagt. Ik hoefde nog nergens een banknummer achter te laten dus ik kan in ieder geval al niet zomaar geld kwijtraken. Ik laat wel weten als alles goed is gegaan.
Ik heb het spel binnen dat ik besteld had. Ik kan niks slechts over de service zeggen. Je vult dat bestel formulier in, vervolgens krijg je een mailtje met een telefoonnummer erin. Dan dat nummer draaien, en je krijgt een medewerker aan de telefoon (hele relaxte gast had ik aan de telefoon, nog even mee gepraat enzo). Hij vraagt je dan om een bevestiging van het adres en geeft je door of ze het spel nog in voorraad hebben. Een dag later kwam het pakje binnen met een acceptgiro om mee te betalen. Echt een goeie service dus. En zoals je kunt zien hebben ze veel klassieke adventures te koop (die je eigenlijk nergens meer kunt vinden). Het is zeker voor herhaling vatbaar. *)