ForceFeedback Stuur voor XBOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MisTicMac, 10 feb 2005.

  1. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het echt zeker? Ik zal zo ff link opzoeken van die pagina, maar ik dacht dat er meerdere mogelijkheden stonden: Link: http://www.amazon.de/exec/obidos/tg/browse/-/504928/ref=ed_ec_hp_ct_3_3/028-9176554-1254954

    Hieruit begrijp ik dat je all1 via duitse banken kan betalen of zit ik nou weer mis?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  2. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0

    Ebay-link
     
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmmm........ kweet het niet or, lijkt me niet echt zulke goede kwaliteit.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die link doet het ook niet :{
     
  6. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ondertussen nog wat verder gespeeld. Ik ben gisteren voor het eerst aan het serieuzere werk begonnen; aracade mode en direkt met een vette porche en tegen hoge snelheid in new york rondgescheurd. Ervoor in carriere mode ging het wat traag e :)

    Het stuur komt nog beter tot zijn recht op hoge snelheden en met een baanvaste sportcar. Ik zeg dit niet zomaar maar bij momenten had ik echt het gevoel met een echte wagen rond te rijden. Ongetwijfeld is het spel forza daar niet vreemd aan gezien de snelheden heel realistisch overkomen en niet supersnel wereldvreemd zoals bij de meeste games. Ik ben nog enthousiaster geworden.
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ook :'-(
    Heb geen geld |:-
     
  8. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnen gehad. Het heeft dus een week geduurt.
    Ik heb er nou 2 races mee gereden en ik moet er nog flink aan wennen, maar het is wel leuk.
    Nog een beetje oefenen en maar eens naar de instellingen gaan kijken.
     
  9. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn 4 prefab settings die in het geheugen zitten. 51 is voor forza geloof ik. S2 S3 S4 voor need for speed en toca denk ik en S4 is vrij programeeerbaar maar je kan de andere natuurlijk overschrijven.
     
  10. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Save 1 is vrij
    Save 2 is NFSU
    Save 3 is Forza
    Save 4 is Toca
    Dat weet ik. maar ja, wie zegt dat ik het het fijnste vind om het te spelen zoals de makers van dat stuurtje het het fijnste vinden.
    Maar het is een mooi uitgangs punt om mee te beginnen met het instellen.
    Op de site van hun staan trouwens voor nog veel meer spellen de instellingen.

    Ik begin al een beetje te leren rijden met het stuurtje. nog ff oefenen en ik word denk ik niet meer laatste.
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    De allerbeste race stoel is van, ik dacht 'bernartz' of iets dergelijks. Betaal je wel 700 euro voor :+
     
  12. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee dingentjes die mij wel op gevallen zijn.
    De knoppen op het stuur zijn vrij lastig. Dat maakt het in de menu's vrij lastig.

    En als je de instellingen van het stuur aanpast geeft ie gelijk input aan het spel. Dus je bent dan continu op de pijltjes aan het drukken.
    Ik had het beter gevonden dat het stuur geen output meer geeft als je aan het instellen bent.
     
  13. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    waar heb jij em besteld heintje?>
     
  14. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Maar dat zijn wel super dingen:

    kijk maar:

    http://www.bernax.nl/
     
  15. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Via de website van Fanatec. Was 140 eruo inclusief verzenden. Heb betaalt met een credit card en heb hem binnen een week binnen gehad.
     
  16. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruiken jullie de assist 'track-control' voor Forza met het Speedster-stuurtje? Mij lijkt rijden met een achterwielaandrijver behoorlijk onmogelijk zonder deze assist; bijna constant overstuur. Met de controller is dit vreemd genoeg geen probleem.
     
  17. Heintje!

    Heintje! Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij ook opgevallen dat hij eenstuk realisticher en dus moeilijker rijd met het stuurtje. Waar je met de controller nog veel vol gas kan rijden kan dat met het stuurtje al minder vaak. En ook het sturen. Met de controler is een hairpin gewoon 100% sturen maar met het stuur dus weer niet. (kan ook komen omdat ik met het stuur langzamer ben)
     
  18. pmmeke

    pmmeke Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur pas beter op een race sim. In het echte verkeer stuur je ook niet 1OO procent e :)
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan toch wat moet wenne, want er zijn op l!ve aardig wat records met een stuurtje gereden. Ik dacht de time trial alpine ring in: 1.11 ofzo, waar ik dus een seconde boven zit. Dat is volgens mij nummer 2 op live. 1 zal wel in de 1.10 liggen.
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    maar dat hoeft niet door een stuur te komen :p

    kan ook betere auto/speler zijn.
     

Deel Deze Pagina