Ninja Gaiden 'Black'

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 apr 2005.

  1. Victor

    Victor Guest

    Wat wel cool zou zijn in een vervolg is dat je ook gewoon ingame in een havik kan veranderen.:cool: En dan met een duikvlucht vijanden afmaken.
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja dat had ik toen ook al een keer gezegd, dat je een soort super mode (met bijv je KI) kan doen, net als in Devil May Cry op de PS2. Dat zou vies vet rulen _O_
     
  3. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel nog niks zeker is, was dit wel even schrikken! Microsoft, please please please laat dit pareltje niet lopen!

    Bron:IGN
     
  4. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom koopt MS nou niet gewoon Tecmo ? Ze hebben zoveel geld... Oja, als ze die Xbox 360 nou net zo'n een revolutie hadden laten worden als de Xbox, was het gelukt. Maarja, ik hoop dat ze erbij blijven... Anders word het waarsschijnlijk een PS3
     
  5. Victor

    Victor Guest

    Tja zo verassend is het eigenlijk niet. De voorsprong in de technologie ligt nu in de handen van de PS3 dus eigenlijk: waarom niet? Nieuwe consoles, nieuwe kansen.
     
  6. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zephyrus kan hier vast meer over vertellen ;) Dus Zeph, vertel wat je weet :p
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jah:

    Team Ninja heeft altijd al het volgende beleid/idee gehad:

    Ze willen spellen maken die het maximale aan graphische pracht kunnen laten zien, daarom geloven ze niet in multiplatform games; de game zou dan niet zo goed zijn als het eigenlijk kan zijn. Verder dan dat hebben ze games ontwikkeld voor de Xbox omdat dat gewoon de sterkste console was, daarom zou het mijn niets verbazen dat wanneer de Nintendo Revolution of Playstation 3 sterker zouden zijn dan Xbox360, dat Itagaki-san ervoor kiest voor op de PS3/NR een nieuw spel ontwikkelt.

    Toch blijf hij voorlopig nog wel eventjes bezig met DOA4 wat een Xbox 360 exclusive wordt, daarnaast staat er nog een Xbox360 game genaamd DoA: Code Chronus (oftewel: Kasumi-den) op het schema.

    En helemaal offtopic heeft hij ook een film van DoA waar hij zich mee bezig houdt
    (let op: dit wordt een kutfilm die de goeie reputatie van DoA verpest)
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    MS moet Tecmo de handel opkopen die NG e.d. maakt, een pareltje die je niet mag laten schieten. Tuurlijk heb ik 't verhaal gelezen van Zephyrus, maar toch. En als je dan dat stuk leest van IGN dat de xbox 360 de PS3 miss zelfs de baas is, dan mag je toch hopen dat Team Ninja dat ook ziet en dat zij NG 2 maken voor de xbox 360.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    als de xbox 360 sterk genoeg is en M$ niet teveel druk gaat zetten op Tecmo dan gaan ze dat zeker doen,
    Itagaki zegt wel vaker in interviews dat hij veel vertrouwen heeft in Xbox en Xbox360
     
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat is dan mooi want het schijnt nu toch dat de Xbox 360 een stuk sneller is. _O_
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, hij vond de aanpak van microsoft met de xbox360 wel prettig. Ik heb zelf wel vertrouwen dat ze bij xbox blijven :cool:
    Maar zo'n film lijkt me eigenlijk wel wat, anderhalf uur van dat soort mooie tussenfilmpjes 8)

    ps. groeten aan joyce ;)
     
  12. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    haha doe ik :D

    maar helaas is die film geen CGI film met dezelfde kwaliteit als die van de tussenfilmpjes maar gewoon met real life acteurs (er was al eentje bekend, maar weet niet meer hoe ze heette, laat staan wie ze speelt).

    Hij moet CGI worden!!
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Hij moet gewoon niet komen! En we moeten ONtopic gaan!:+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2005
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Dat lijkt mij ook zwaar vet, een film gemaakt van die mooie tussenfilmpjes.
    Zou vies wreed zijn. _O_
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen er 4 van de DOA dames in die film en geen kerels.
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Tja daar heb je wel gelijk in. Dat is ook de reden dat ik er tegen ben; de film zou een hoop voorgevels hebben, maar geen inhoud.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Alsof damens geen inhoud hebben?
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Vaag, bij kerels zou het alleen speiren en geen inhoud zijn, nou dan heb ik toch liever dames, ik weet niet hoe jij (jullie) er over denkt maar ik ga dan toch voor de dames.
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Ah ja niet aan de mannen gedacht. Oke ik zou het ook doen maar als het een keus was: gewoon geen film. Ookal heeft het verhaal van DOA genoeg stof ervoor, het zou waarschijnlijk zwaar verneukt worden.
     
  20. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wat ze gewoon zouden moeten doen vind ik is een film maken over NG, gewoon eentje van die mooie filmpjes of een echte, als het maar mooi word.
     

Deel Deze Pagina