1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    90 Euro is belachelijk en dat zullen ze nooit gaan doen. Ik vind overigens 60 euro ook al te veel geld, ik koop zelf dan ook slechts enkele spellen voor 60 euro, veel spellen haal ik wel op voor 30 euro. Dan maar een tijdje wachten. :)
     
  2. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    90€ vind ik ook veel te veel! Ik heb veel over voor de 360, maar niet zoveel! |:-
     
  3. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.

    Maar er zijn Torrents :cool:
     
  4. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    SNK met de Neo Geo spant nog altijd de kroon met zo'n 500,600 gulden per spel. Dus het kan altijd duurder _0/
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoorde juist dat XBox en PS3 allebei moeilijk waren maar dat de Revolution heel makkelijk was...
     
  6. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze spellen veel beter weten te maken dan nu vind ik 90 euro nog net kunnen
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zinloze discussie dit. Games zullen gewoon voor dezelfde prijzen over de toonbank gaan. Voor de xbox360 althans. :cool:
     
  8. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    €90 = 198 Gulden !!!

    Opzich is dit vragen om problemen he ;)
    Ik denk niet dat dicht echt *goed* zal gaan :confused:
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Paar Maand (Jaar) verder _O_
     
  10. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    90 pleuro voor 1 spel: HELL NO!

    ik vind 50 euro al duur, dan ga ik er nog niet eens een keer het dubbele voor neerleggen. Dan maar over op de 2e hands
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is er nog 1 optie............ waar op xbw niet over mag worden gepraat........ O-)
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou dat soms die 360 betekenen?
    Dat als je een nieuwe game wilt gaan kopen dat het voor je ogen begint te tollen(=360) dat je er zoveel voor neer moet gaan leggen.
    Zou best wel eens kunnen 89,95 voor een game, het zou mij er niet van weerhouden een spel te kopen, maar dan ook echt alleen een topgame.
    Wordt dan maar een kleine collectie, dat kan toch ook niet de bedoeling van m$ zijn.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ligt eraan welk spel. Ik zou bijv. voor GT4 zo'n 180 euro willen betalen (3x het spel) *) Maar voor andere games is 90 toch wel veel....
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar wil je de tweede hands vinden als niemand ze nieuw koopt? Er worden minder games gekocht, dus er zijn minder 2e hands games te koop, waardoor ze meer zeldzaam zijn en dus ook weer duurder, waardoor je misschien €50 betaalt voor een tweede hands game en velen vinden dat ook weer te duur voor tweede hands games.
     
  15. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 60 is veel(ik betaal het wel), 90 is schandalig, het kan dan veel moeite kosten om een game te maken maar genoeg is genoeg, als ik 50 euro voor een spel betaal dan koop ik e 2 of 3, als ik 90 moet gaan betalen koop ik echt niet meer dan 1 spel in de 3 maanden. Kortom, het kan gewoon niet, ik hoop dat ze dat realiseren.

    greetz wooly
     
  16. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad, ~200 gulden voor een spel. Nou ben ik nog niet zo gek te krijgen zeg. Ik sla wel een generatie over, of zoek andere middelen om aan me games te komen, en samen met mij vele mensen. €90 is gewoon puur gappen.
     
  17. 90 euro is belachelijk veel.

    Als dat de prijs wordt, dan (laat ik het zo zeggen) koop ik geen games uit protest. Hoe hoger de prijs, hoe groter de piraterij.
     
  18. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer dan 60,- voor een game ga ik echt niet, of het moet wel echt iets zijn dat ik graag wil..
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nogmaals, jullie winden je weer eens op om niks. Netzoals toen bij die xbox360 geruchten.
    Prijzen blijven gewoon hetzelfde.
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het downloaden van "full games" via xboxlive wel wat vinden, geen hoesje, transport kosten, kosten van een cd'tje, bedrukkingen etc. Het zal dan wel een lang duren mja, lijkt mij het proberen wel waard.
     

Deel Deze Pagina