De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha prcs dat ik heb ook vaak. En als ik achter een ghost lig ga ik altijd sneller :confused:. En dan heb je je ghost ingehaald en dan kijk ff om en dan Bats! lig je weer ergens tegen aan.

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd zonder ghosts, want mét ghosts ben ik nooit sneller omdat ik dan dezelfde lijnen ga rijden |:-

3. JeePee

JeePee Guest

kan je de ghost niet aan/uit zetten tijdens het rijden?
    bij GT4 kan dat wel, en dan doe ik hem op een recht stuk altijd aan, en in de bochten uit.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik vind het juist beter om met de ghost te rijden als ik wat andere lijnen uitprobeer.Kun je meteen zien of je snellere gaat of niet :)

5. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik weet het niet, want ik heb het nog nooit geprobeer maar het kan denk ik wel anders zegt gaming 4 ever niet 'Ik rijd zonder ghosts'

Laatst bewerkt: 24 mei 2005
  6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze idd aan/uit zetten, maar daar heb ik geen zin in O-)

7. JeePee

JeePee Guest

ik beboel TIJDENS het racen

8. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me eigenlijk wel af vraag...
    Moet ik me inschrijven voor die competitie of gewoon een tijd neerpleuren hier en die word er dan automatisch bij gezet of wat?
    Maar zonder ghost rijden vind ik veel makkelijker, de ghost is zwaar irritant, je gaat erop letten.
    Trouwens ik rijd wel op handling manual want da gaat stukken sneller, mss ook handig voor sommige mensen die niet onder de 35 kunnen komen. En als je zelf zonder ghost rijd dan krijg je vanzelf wel goede lijnen te pakken.
    Ik ga zo weer even proberen op new york, daar ging het toen strax wel lekker.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hier kan je gewoon een tijd neerzetten :).

Vraag aanmeld papieren bij Superbol/Rox of Metal Mark :+

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nou, ga zometeen ook maar 's even een goede tijd proberen neer te zetten op Tokio.

11. RandySavage

RandySavage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie deze topic nu pas, aangezien ik nogal lui ben vraag ik t zo maar (voordat ik alles moet terug lezen).
    Moet ik me nog aan bepaalde regels houden (ivm: huplmiddelen zoals abs etc...) ?

dan zal ik vanavond eens een poging gaan wagen om te kijken waar ik uit zal komen.

12. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, er zijn geen eisen waaraan je je moet houden.

13. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dus een vraagie... tot wanneer zijn die "2 weken" ?
    er staat dus niet echt een tijd dus weet ik ook niet hoelang ik nog heb om me tijd te verbeteren.. wat trouwens niet lukt..
    ik kom namelijk op een hele rare manier maar niet door de 2e hairpin.. hij blijft daar maar steeds hake.. echt (...) irritant

14. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    kijk eens wanneer de nieuwe challenge gestart is....
    Daar 2 weken bij op en je hebt de einddatum......

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn tijd: 1:41.068

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Dat valt me eerlijk gezegd een beetje tegen van iemand die veel race games speelt :eek:

17. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    REcord tot nu toe= 1.36.374
    Ik had de ghost van de nummer 1 gedownload en ik had een halve sec voorsprong maar ik verknalde het natuurlijk op het laatste stuk |:-
    49e op de online lijst

18. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb weer een paar tienden van mijn tijd af weten te snoepen.

1.38.534

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe tijd*): 1.34.868 (auto, ABS aan)

Maar dit snap ik niet, bijv. Xboxmod komt de tunnel binnen met 41 sec. Ik 42 sec, dus in alleen het 1ste gedeelte verlies ik al 1 sec en win een beetje in het 2de gedeelte.
    Ik doe het eerste gedeelte zo: (tips??? *) )

Volgas door de eerste bocht, en bij het uitkomen als het links naar beneden gaat remmen tot aan de bocht. Dan kom ik precies uit, dus sneller kán het daar bijna niet. Ik laat me aan de binnenkant uitkomen om de volgende rechts-linker beter te kunnen aansnijden. Daar ga ik liftend doorheen om zo min mogelijk te glijden. Dan de volgende rechter laat aansnijden omdat de baan daar smaller wordt, en er zo snel mogelijk uitkomen. Daarna voor de linker remmen ná de zebrapaden. Na die linker kom je over nóg 2 zebrapaden. Als k over het 2de zebrapad ga zit ik op de 28 sec.
    De volgende S-bocht vóór de tunnel snijd ik laat aan, om aan de binnenkant uit te komen en zo snel mogelijk het rechte stuk op te gaan.

20. JeePee

JeePee Guest

doe dan manual.....

Deel Deze Pagina