Haha prcs dat ik heb ook vaak. En als ik achter een ghost lig ga ik altijd sneller . En dan heb je je ghost ingehaald en dan kijk ff om en dan Bats! lig je weer ergens tegen aan.
kan je de ghost niet aan/uit zetten tijdens het rijden? bij GT4 kan dat wel, en dan doe ik hem op een recht stuk altijd aan, en in de bochten uit.
Ik vind het juist beter om met de ghost te rijden als ik wat andere lijnen uitprobeer.Kun je meteen zien of je snellere gaat of niet
ik weet het niet, want ik heb het nog nooit geprobeer maar het kan denk ik wel anders zegt gaming 4 ever niet 'Ik rijd zonder ghosts'
Wat ik me eigenlijk wel af vraag... Moet ik me inschrijven voor die competitie of gewoon een tijd neerpleuren hier en die word er dan automatisch bij gezet of wat? Maar zonder ghost rijden vind ik veel makkelijker, de ghost is zwaar irritant, je gaat erop letten. Trouwens ik rijd wel op handling manual want da gaat stukken sneller, mss ook handig voor sommige mensen die niet onder de 35 kunnen komen. En als je zelf zonder ghost rijd dan krijg je vanzelf wel goede lijnen te pakken. Ik ga zo weer even proberen op new york, daar ging het toen strax wel lekker.
ik zie deze topic nu pas, aangezien ik nogal lui ben vraag ik t zo maar (voordat ik alles moet terug lezen). Moet ik me nog aan bepaalde regels houden (ivm: huplmiddelen zoals abs etc...) ? dan zal ik vanavond eens een poging gaan wagen om te kijken waar ik uit zal komen.
ik had dus een vraagie... tot wanneer zijn die "2 weken" ? er staat dus niet echt een tijd dus weet ik ook niet hoelang ik nog heb om me tijd te verbeteren.. wat trouwens niet lukt.. ik kom namelijk op een hele rare manier maar niet door de 2e hairpin.. hij blijft daar maar steeds hake.. echt (...) irritant
kijk eens wanneer de nieuwe challenge gestart is.... Daar 2 weken bij op en je hebt de einddatum......
REcord tot nu toe= 1.36.374 Ik had de ghost van de nummer 1 gedownload en ik had een halve sec voorsprong maar ik verknalde het natuurlijk op het laatste stuk 49e op de online lijst
Ik heb een nieuwe tijd*): 1.34.868 (auto, ABS aan) Maar dit snap ik niet, bijv. Xboxmod komt de tunnel binnen met 41 sec. Ik 42 sec, dus in alleen het 1ste gedeelte verlies ik al 1 sec en win een beetje in het 2de gedeelte. Ik doe het eerste gedeelte zo: (tips??? *) ) Volgas door de eerste bocht, en bij het uitkomen als het links naar beneden gaat remmen tot aan de bocht. Dan kom ik precies uit, dus sneller kán het daar bijna niet. Ik laat me aan de binnenkant uitkomen om de volgende rechts-linker beter te kunnen aansnijden. Daar ga ik liftend doorheen om zo min mogelijk te glijden. Dan de volgende rechter laat aansnijden omdat de baan daar smaller wordt, en er zo snel mogelijk uitkomen. Daarna voor de linker remmen ná de zebrapaden. Na die linker kom je over nóg 2 zebrapaden. Als k over het 2de zebrapad ga zit ik op de 28 sec. De volgende S-bocht vóór de tunnel snijd ik laat aan, om aan de binnenkant uit te komen en zo snel mogelijk het rechte stuk op te gaan.