ik ben een vrouw en wij spelen zelf vaker met een aantal dames. erg leuk en sims vind ik trouwens vreselijk. Wij vechten gewoon mee en doen soms race spelletjes, Vaak ook games waar natuurlijk de vrouw de hoofdrol speelt( lol). Wij houden het aardig goed vol, soms is het even wat minder maar we hebben ook vaker tot diep in de nacht gespeeld, soms elke avond na het werk en dan weer even niet. Maar het blijft leuk. Soms doen we een spel tegen de mannen. Dat is pas echt leuk!!!! dus vrouwen en een x-box: het kan!
gamen is niet alleen voor mannen, alleen voor een vrouw lijkt de xbox toch een beetje rare keus. DIe meisjes zien meestal niets in halo, en al helemaal neit in geavanceerde racespellen waarin je je auto op 100 manieren kan tunen. Volgens mij moeten alle girls gewoon een cube kopen en elke avond mario-en-sims- party houden. srry ladies grtz
-volgens mij heb ik nooit ergens gelezen dat de x-box enkel voor halo en racespellen is??? Er is meer uit je x-box te halen hoor! ?(lol)
haha natuurlijk is de xbox ook voor vrouwen me vriendin speelt er ook op bij mij thuis en de chick van een maat van me heeft er zelf 1...
Ja gamen komt ook steeds meer op voor meisjes alhoewel ik er zelf geen ken het lijkt me wel tof om us een x tegen een meisje te spelen daarom wil ik ook super graag Xbox live ma dat wordt w8ten op de Xbox 360. dus meisjes bereid je ma vast voor Here I come!
Slaat nergens op, er zijn ook meisjes die race games leuk vinden of shooters. En op de Xbox heb je ook nog andere games. Meiden hoeven niet perse kinderachtige games te spelen. Ik heb ook een meiden in me Friendslist van XboxLive staan en daar speel ik ook Halo 2 mee dus op dat betreft maakt het niet echt veel uit. Zelfs me zusje speelt GTA: Vice City...
kijk dat doet goed: het lezen van dergelijke reacties. gelukkig maar. Ik heb er in ieder geval lol in en dat telt. En de spellen? Geen specifieke meisjes spellen hoor( vraag mij trouwens af of die er echt zijn). Groetjes gabb ( een meisje) lol
ahah jij bent dus een meiske vertel hoe oud ben je en denk je dat je MIJ kan verslaan met bepaalde spellen ik denk het niet al heb ik nu wel veel zelfvertrouwen maar welke game vind jij het best en welke game kun jij het best?
de meisjes hebben geen smaak, 1 meisje heeft wel smaak, er zijn hier een heele hoop mensen ( lees jongens ) die zeggen dat meisjes niet van shooters houden, en achter my litl pony moeten gaan zitten.. maar stfu! dat is toch gelul, het is toch ook niet zo dat jongen altijd van shooter game's houden, die spelen ook the sims ( wat volgens mensen op dit forum een "girlie" game is) ik denk day het dus gewoon per meisje verschilt, maar het is wel een feit dat ze gewoon minder gamen dan de heren. en trouwens, ik denk dat veel meisjes beter zijn in gamen dan de heren, alleen er zijn niet zo veel hardcore gamers onder de meisjes, en das jammer. Want ik heb laatst ergens gelezen dat de oog hand coordinatie bij de meisjes hoger licht dan bij de jongens.. en laat dat nou net zijn wat de gamer het meest gebruikt. conclusie: Bullshit, gamen is for iedereen DIE WIL GAMEN!
Ja ik ben een meiske. Mortal kombat vind ik bijvoorbeeld erg cool!! Ik ben overigens 28. Obscure vind ik een vreselijk spannend en scary spel en ben ik goed in. Om even up to date te blijven: Op dit moment speel ik fable en revenge of the sith! En zelfvertrouwen genoeg! Groetjes
Ik ken maar weinig meisjes die wel eens gamen. De meeste vinden het 'tijdverspilling'. Maar om nou te zeggen dat de Xbox niks voor meisjes is vind ik een beetje ver gaan. De Xbox is voor iedereen die van goede games houd en graag gamed .
Volgens mij is het voor iedereen, maar zoals iemand anders hier al zei... ik ken weinig meiden die gamen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA Wat een onzin topic mensen --> waarom moet er een verschil zijn? vrouwen kunnen toch ook van bepaalde "mannen" filmen houden dus waarom niet van Xbox spellen als shooters ofzo? --> misschien moet er een emancipatiebeweging van de 21 eeuw opkomen (vrouwen gelijkheid in gamen) als de vrouwen het boeiend vinden waarom zou je het hun dan niet laten doen? bepalen toch zelf of het iets voor hun is??
Het lijkt me geweldig om met een 'lekker ding' in coop mode te DOOM 3'en. Als het dan eng word, de hele game dus, komt ze lekker gezellie tegen me aan zitten.
Tuurlijk is gamen wel wat voor meisjes, of de mannen het leuk vinden is een tweede. Want om constant ge owned te worden met Soul Calibur 2 door je vriendin is ook niet alles, of Kingdom Hearts beter kan dan jijzelf, of Tekken 4, verdorie elke game op de PS2 maakt ze mij in Gelukkig kan ik terugvallen op mijn Boxje
Zeker is gamen ook voor meisjes/vrouwen! Ik vind jmmr dat er maar zo weinig meisjes zijn die gamen! Het is toch heerlijk om een lekker potje te fragge met een lekker ding *) !