Xbox 360 krachtiger dan PS3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houtbakker, 21 mei 2005.

  1. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    na enige ervaring met beide consoles(ps2 en xbox) ben ik het gevoel gaan krijgen, dat de games voor de ps2 een stuk beter op de machine zijn afgesteld, en er echt het maximale uithalen. kijk naar pes, gran turismo en gta. het is een beetje moeilijk te beschrijven. maar bij gt zijn de graphix zo mooi voor zo'n machine die toch al flink oud is.

    daarom denk ik dus dat de ps3 beter gaat worden. niet zozeer omdat hij beter is dan dan 360, maar omdat de gamedevelopers er meer uithalen, en de games dus mooier en beter worden.
     
  2. N R J

    N R J Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    feit is dat
    1 ---PS3 een boomerang controler heeft:) zodat als er KillZone gespeeld wordt en ie dereen teleurgesteld wordt met het grafics verschiel meet da van E3 en dan smeet je het naar het scherm en jaaa het komt terug in je handen gevlogen,
    2.--- BlouRAy of wat dat ook noemt toch dure grap zal zijn waardoor het spel ms meer dan 70 gaat kosten,
    3.---en 7 wontrolers ???? komaan zeg het is 2005/06 tijd waar LIVE gespeeld wordt wie gaat nu met 7 controlers op een scherm zitten dan krijg je zEEker Japanse ogen en draaien je ogen ook mischien 360° naar Xbox wahahaa
    4.---en heeft er iemand op E3 PS3 speelbaar gezien????? volgens mij niemand! hadden ze demo bij??? volgens mij niet!!! stond het power van PS3 aan? ook niet , dus als het KILLZONE in game filmpje was(zoals sommige naïve Dude's geloven) waarom hadden ze is demo niet bij??? aaaaaahhh snapt het iedereen beetje ,

    XboX 360 Rules from ALFA tot OMEGA
    ze hebben wel voordeel dat het later uitkomt en dat is hun beste troef,
    laatste technologie is in het theorie beste
     
  3. Magic

    Magic Watch and Learn

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ff serieus, jponline beweerd dat de ps2 games meer uit de console halen??
    juist ik heb alledrie de consoles gehad en mijn lijst is zo
    #1 xbox
    #2 gamecube
    #3 playstation 2

    waarom ??
    omdat de xbox s controllers veel beter in de hand liggen dan die van de ps2 net als dat die van nintendo ook een stuk fijner zijn dan die van ps2.

    als je kijkt naar een paar games ven de xbox en ps2:
    zoals halo2 en elders scrolls, en Gta S.A.

    de graphics en de gameplay bij halo2 is ongelooflijk goed het spel is leuk op super makkelijk en super moeilijk, zeg dat maar eens van jak of een echte japanse rpg, want of ze zijn te makkelijk of gewoon niet te doen.

    kijk de elders scrolls 3: morrwind is het enige wat egt jammer is zijn de graphics maar daar houd het op de game is ongelooflijk mooi om doorheen telopen van stad naar stad, van kamp naar dorp etc.
    dat ben ik niet tegengekomen op de ps2 en zeker geeen openended game waarbij je na dat je 50+ uur de mian quest gespeeld te hebben nog een paar 100 uur kan gaan gamen. dus sorry maar dat is 1 game die egt alles uit een console haalt, behalve kwa graphics.

    en wat betreft gta games is egt het enige wat voor mij de ps2 voor heeft maar als je een halfjaar wacht is ie ook voor de xbox uit dus.....

    (bythaway: dit is mijn mening en thats it, je hoeft het niet eens te zijn maar ga mij niet lastig vallen ;) )
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik iets vragen?

    WAAR DE FUCK HEB JE 7 CONTROLLERS VOOR NODIG 4 IS AL TEVEEL KEREL hoe wou je dat op 1 beeld krijgen damn. dan krijg je miniatuur weergaven.

    en ja als je RPG fan bent ben je misschien wel beter af met de ps3 maar wie weet heeft m$ een paar dealtjes gemaakt met goede ontwikkelaren.

    dat de sony de beter game series heeft kan ik je ook gelijk geven MAAR al die games hadden geen goede of soms helemaal geen multiplayer. en daar is de xbox zo sterk in.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    De playstation 3 kan 2 beeldschermen aan

    Dus daarom 7 controlers.... hahaha waarom dan niet acht! kun je nog eens 4 tegen 4 nu krijg je altijd ruzie :)
     
  6. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook wat objectiever zijn?

    triest dat je alleen voor de GTA games doet, maar dat is mijn mening that's it.
     
  7. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk kon de bluetooth zes controllers aan, als die 8 aankon ja anders hadden ze wel 8 gedaan. een extra kon er bij dus waarom niet, dus vandaar heb je zeven.
     
  8. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens hou nou tog eens op met al deze bullshit niemand weet nog of de PS3 sterker is dan de Xbxo 360 of de Xbox 360 sterker is als de PS3. Ik weet niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen en heeft de Xbox geen goede series???
    PGR en Halo zijn tog 2 toppers d8 ik zo, en over dat GT bullshit van die PS fans jullie vinden het spel helemaal de top en vinden het, het realistische race simolater die er is, maar wat ik dan niet snap is hoe durft GT zich de ultime race simulator te noemen als er niet eens schade op de auto's zichtbaar is:confused: dat vind ik heel gedurfd om je zelf dan tog nog de ultime race simulator te noemen. Forza Motorsport is in dat opzicht een stuk realistischer. en over de aantal auto's in GT meer als 700 wtf wat moet je er allemaal mee 200+ is voor mij meer als zat.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Slechte reactie jouwerzijds. Ik bedoelde die non argumenten van mensne (zowel voor de Xbox 360 als de PS:cool: en uitspraken als: je moet je klep houden want...... En vooral het geschreeuw dat één van beide beter is zonder gefundeerde argumenten. Jouw vraag hierboven is net zo'n soort reactie. Je mag zo te zien geeneens up and go aan ;)

    Na deze opmerking post je ene rijtje meningen als feietn en daar blijft het bij.

    Als iemand zegt waarom hij games op de PS3 beter vind en niet speculeert over kracht (niemand weet welke console echt beter is) kan ik daar zeer zeker inkomen. Mara lees deze uitspraken eens.


    Dit is geen feit maar een mening. Final Fantasy, Jak, Kingdom of hearts zou ik niet noemen. Tekken, GT en MGS wel.

    Hoe weet jij dat? Alle analyses geven weer iets anders aan, er is geen eenduidige conclusie en toch is de hardware beter?

    Nintendo games vind ik briljant (nou ja, Zelda, Metroid en Mario) dus ik koop om die reden een Revolution.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2005
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Daarom die luiers...... maar jij doet toch hetzelfde voor de PS3? Of is dat een paradox en spreek jij jezelf niet echt tegen?
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee, maar ze hadden daar wel 2 Apple power PC's staan, en daarop kon je spellen spelen. Die stonden in een kast met een lege grijse doos erin, die de Xbox 360 moest voorstellen........
     
  12. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    dawm TheWalrus, jij bent egt the king of dubble/triple posts

    on-topic: Ik ga voor de Xbox360 vanwege de series die ik beter vindt en ik hou erg van om online te gamen en daar wordt L!ve denk ik beter in dan de service van Sony. Bovendien zit het met services bij sony lang niet altijd goed en maken hun beloftes lang niet altijd waar (hoeft nu niet zo te zijn, maar ze hebben wel een reputatie).
     
  13. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het toch niet om, het is de manier hoe de auto's rijden. Een subaru awd rijdt echt als een subaru awd een toyota rijdt echt als een toyota, de feeling en rijgedrag zijn meer realistisch.

    Forza heeft een arcade achtig gameplay, niks mis mee hoor. Maar sommige preferen toch simulatie.
     
  14. snakex08

    snakex08 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik gelezen dat de Xbox 360 alleen maar 1080i als HDTV ondersteund, geen 720p. Weet iemand of dit waar is en of dat ook zo is bij de PS3 ?
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan is die bron niet echt op de hoogte iig, van de officiele xbox site:

    *All games supported at 16:9, 720p, and 1080i, anti-aliasing;
    *Standard-definition and high-definition video output supported.

    De PS3 ondersteund ook HD in 720p & 1080i.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Mijn uitspraken zijn ook puur meningen die voor mij gelden, daar heb je gelijk in.
    Over de revolution ben ik ook met je eens. Is voor mij ook die reden dat ik die zowiezo koop.
     
  17. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal me aan mijn reet roesten welke beter is.
    Ik krijg het alleen krap benauwd als ik die bedragen van 80 a 90 euro voor een spel hoor.
    Zal het zo zeggen laat MS en Sony elkaar maar in de haren vliegen over de prijzen van de games i.p.v al dat technisch gelul waar het grootste deel van de gamers toch geen raad mee weet.
    Ik kan pas een console beoordelen nadat ik er uitgebreid op heb zitten gamen.
    Geef elke next-gen console een gelijke kans en laat ze zich maar eerst bewijzen.
    Mooie grafics,meerdere snelle processors en High Def beelden het klinkt allemaal goed in de oren,maar als de gameplay zuigt dan haak ik af.

    Ik wacht het allemaal af.
     
  18. Rudius Lung

    Rudius Lung Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    "zucht"

    Speciaal om hierop te reageren heb ik me ingeschreven op XbowWorld. :9

    Als ik de merendeel van jullie reacties hier lees, is het enige wat ik zie "blablabla".

    Op wat baseren we ons hier eigenlijk? Let's see...

    - gameplay op Xbox 360-alpha units. Ruwweg 1/3de van de uiteindelijke kracht. Hoe het er uiteindelijk uit zal zien? Dat weten we nog niet.

    - real-time technische demo's op PS3-hardware. Hoe het er uiteindelijk uit zal zien? Dat weten we nog niet.

    - De blufpoker van zowel Sony als Microsoft, rond de capaciteiten van hun console? Dacht je nu echt dat de ene onderneming ging toegeven dat de andere onderneming de krachtigere console heeft? ;)

    Slotsom: we hebben gewoon niets om te vergelijken. Die specs, hoor ik daar? Mensen, zijn we nu nog altijd zo dwaas om blind achter een reeks cijfertjes te lopen? Hoe vaak heeft geschiedenis ons al niet geleerd dat cijfers maar cijfers zijn? Ik vertaal al die GPu's, teraflops en floating points op dezelfde manier: getikt snel!

    En maakt dat uiteindelijk iets uit? Ik ga waarschijnlijk een Xbox 360 kopen. Of die nu krachtiger is of niet, ik koop het vanwege de software, net zoals ik een Xbox heb gekocht. OK, dat was deze generatie de krachtigste, maar dat was geen druifveer toen ik hem kocht. Anders zou ik onlangs geen SNES gekocht hebben. De spellen spreken me over het algemeen gewoon meer aan. En ondanks ik een Xbox 360 ga kopen, zeg ik niet dat PS3 lullig of minder krachtig zal zijn.Wat is toch die fixatie om altijd hetgene waar je niet voor kiest gewoon met de grond gelijk te maken. PS3 zal zeer krachtig zijn en veel succes hebben, waarschijnlijk terecht! En toch koop ik hem niet. Zijn de spelen voor PS3 dan slecht? Bijlange niet! Maar ik maak een keuze, en voorlopig kies ik voor Xbox 360 en ik voel geen nood om zowel de PS3 als de Revolution af te breken.

    Punt: iedere console heeft zijn plussen en zijn minnen. Enkel de plussen van jouw keuze zien en de minnen van de andere is middeleeuws. Zeg toch gewoon jouw keuze en kom er voor op. Je mag er natuurlijk debatteren (wat trouwens eigenlijkde bedoeling was van deze post, nee? ;) ) maar dit begint eerder op "blind scanderen" te lijken.

    Maar goed, dat moest er even uit. Dit was toch een volwaardig forum, geen kleutertuin...
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi betoog :cool:
    je hebt leugens, grote leugens en statestieken ;)
     
  20. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat de Xbox 360 weer 3 keer krachtiger is dan de ps3.
    ik koop zowiezo een 360.
    ik vind hem er 'cool' uitzien en de gedachte aan Halo 3 doet mijn hart sneller kloppen 8) .
     

Deel Deze Pagina