Waarom heb je dan langs het zilvere logo 7:30.xxx staan en hij rijdt een tijd van 7:47.xxx Wil me er niet mee bemoeien maar dan klopt jouw bovenste niet.
Owja, je hebt gelijk Dom, dom, dom Ik dacht: hij is sneller dan brons, dus zal het wel zilver zijn, maar hij komt 17 seconden tekort Thnx /EDIT: Als je wilt weten op welke manier je S16 kunt halen, check dan dit filmpje van mezelf. Ik ben onder de 07.00.000 gedoken, en heb daarbij meteen de demonstratie verslagen . Veel plezier /EDIT2: m'n tijd was 06.59.391
uuhhhmmm, nou ja, over die run deed ik maar 7 minuten , het waren twee pogingen, bij elkaar zo'n 10 minuten. Kan er mee door toch *) Ik game als ik zin heb in het weekend soms wel 4 uur ofzo, maar soms ook gewoon niet
''Metal Markl'' ff min een l Roggel heeft een sneller tijd neergezet. Gaat morgen ook wel weer ff proberen .
aarrggg, ik heb nu gt4 al wel binnen, maar me ps2 nog niet. en dr is niks erger dan een spel al hebben dat je niet kunt spelen .
Hey roggel , Ja, is goed. Komt nog wel een keer. Alleen prefereer ik de licence test, omdat daar niet gecheat kan worden.
*kickt Nieuwe challenge, Time Trail met een Mercedes McLaren SLR '03 op Midfield Raceway Normal(zie openingspost) Niet afsnijden en niet wallbashen (al moet ik erbij zeggen dat je op dit circuit alleen maar slomer bent daardoor) Race met 'medium-racing tyres' en sjoemel niet met het gewicht en PK's van je auto. Veel succes