Ik heb een aantal keer gevraagd aan mensen hier op het forum of je ook slomotion moves kon maken als je samen met een human player tegen de computer speelde of player vs player. echt meedere mensen konden mij melden dat dit alleen kon als single player tegen de computer en niet als er al 2 human player zouden spelen. Nou voor iedereen die het nog niet weet...... DIT IS DUS BULLSHIT. Je kan gewoon slowmotion moves, bulletime etc. etc. krijgen als je met meerdere spelers tegen de computer speelt en waarschijnlijk dus ook als player vs player. Zo is dat ook weer de wereld uit. Happy Gaming
Met 2 spelers tegen de computer is het logisch dat dit mogelyk is, aangezien er dan geen menselyke TEGENSTANDER is die erdoor benadeeld wordt. ik weet dus wel byna 100% zeker dat dit dus niet kan met 1 tegen 1. Met de woorden van Johan Cruyff; 'Dah lyk me logiesssh'
Nee dat zou inderdaad kunnen maar ze vertelden ook dat het niet kon als je met 2 spelers tegen de computer speelde
Ik ben nog geen slowmotions in de multiplayer tegengekomen, terwijl is hem al zeer vaak gespeeld heb..