Xbox 360 krachtiger dan PS3?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door houtbakker, 21 mei 2005.

  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hahahahahaa...hahahahaha, laat me die bron eens zien, van welke site heb je dat, xbox 360 3 maal krachtiger, haha, waarschijnlijk ben je gewoon aan het zeveren!
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    www.majornelson.com

    Daar staat zon onderzoek, weet ook niet precies waar, waaruit bluikt dat 360 sterker is.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dit artikeltje dan: http://news.teamxbox.com/xbox/8376/Kutaragi-Xbox-360-is-Simply-Xbox-15/

    Sony vervloekt de "al-purpose" cpu`s die MS heeft gekozen voor de Xbox 360. En MS vervloekt Sony weer omdat de Cell alleen maar een fpu monster is... Pure krachtpatserij mijns inziens. De ene site weet zo te rekenen dat de Xbox 360 sneller uitvalt, terwijl de andere site het tegenovergestelde doet. De games zullen het ons straks allemaal laten zien...
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    sjonge jonge, als dat over de PS3 zou worden gezegd zou jij zeggen: Ja, dat is de kracht van de Cell en blablabla. Nu komt er wat positiefs over de xbox360 en loop je gelijk te mekkeren. Je gelooft alles wat Sony zegt en nix wat MS zegt. Als jij zo zeker van je zaak bent, mooi voor jou, maar je hoeft dat niet om de 4 posts te melden. Ga dan gewoon naar en PS forum en ja ik weet dat je een xbox hebt, dat heb je namelijk ook al 5x verteld. Dus kap er gewoon mee en respecteer het als mensen MS geloven ipv Sony. En je moet MS toegeven dat zij demo's hebben laten zien en niet van die filmpjes die niet eens van de ontwikkelaar zelf komen, maar wat ze 'hopen' te krijgen. Ik erger me egt kapot aan jouw posts en volgens mij ben ik niet de enige ( <- mening, dus niet zijken). Ik ga trouwens voor de xbox360 (wist je denk ik al) en ja, ik ben een xboxfanboy en ik ben er trots op en het is terecht. _O_ MS _O_ Ik weet dat jij weer gaat antwoorden en dat ik weer precies hetzelfde te horen krijg als de vorige pagina en die daarvoor, DUS JE HOEFT NIET TE ANTWOORDEN, IK WEET JE MENING AL.

    Ik wordt trouwens egt gek van al die dubbele topics, zo heb je een xbox360 topic in het Algemene Discussie subforum en 1 in het E3 wisselforum.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je ook de comments gelezen bij die pagina! http://news.teamxbox.com/comments/8376/Kutaragi-Xbox-360-is-Simply-Xbox-15/ geweldig gewoon! :D Die Sony gast is gewoon bang man, het is allemaal weer een reclame stunt. Terwijl die gast niet moet lopen zeiken want ze (Sony) kwamen zonder "speelbaar" matriaal, oftewel dat zegt genoeg! :D
     
  6. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon onzin, de ps3 komt ongeveer een half jaar later uit, denk je nu werkelijk dat Microsoft 6 maanden geleden al speelbare demo's had? _0/
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het publiek speelbare demos? nee dat denk ik niet...

    in-game footage? JA zeker weten...
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Net wat The Pulser al zegt, ik heb toch aardig wat ingame matriaal gezien van M$'s kant (check maar even mijn gemaakte film van de E3 zie je heel wat ingame matriaal voorbij komen in de E3 2005 Trailer topic), en aan Sony's kant niks...alleen tech demo's...en daar kunnen we niks mee he.. :+ _0/En btw als ze dan toch niet met ingame matriaal komen, moeten ze ook niet doen dat het ingame matriaal is, als ze niet de bewijzen kunnen showen op "de grootste game expo ter wereld"
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Even een stukje van IGN. vooral Dave Klayman wete het treffend te zeggen.

    Sony heeft gewoon ene hoop grootspraak> Al was de PS2 destijds niet vele geavenceerder dan de Dreamcast wat game sbetrefd, de PS2 werd voorgedaan als een flinke stap verder. Dat viel met de eerste twe egeneraties games dus zwaar tegen. Neem al die opschepperij van MS en Sony maar niet serieus.......
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2005
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe weet jij dan zo zeker dat ze 6 maanden geleden in-game footage hadden? Werk je er?
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Man man, pffff, ik zeg altijd zaken waarvan ik echt bronnen heb, ik zou nooit geloven dat de ps3 3x krachtiger wordt dan de xbox 360, maar er zijn op zo veel grote sites bronnen dat de ps3 krachtiger wordt, dan gaan ze hier effe zeiken dat de xbox 360 3x krachtiger wordt, hahaaha, daar lach ik bij! Begin jij hier ook nog te zeiken dat je je ergert aan mijn post, euhm kerel, ik kom altijd met feiten, nieuws van sites, en noem maar op, dus ga ergens liggen ofzo!...
     
  12. Selafyn

    Selafyn The Elven Lord

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat van XBOX ADDICT gehoord *) .
    deze gast zit bij mij in de klas.
    dus ik ben niet aan het zeveren.
    haha :mad:
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, we zien het allemaal vanzelf wel. Dat gemopper over de vergelijkingen is toch altijd weer hetzelfde!
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Als je dan toch in die grote bronnen geloofd, dan zou je de artikels van de "grote" gamesites zoals Gamespot / Ign toch ook moeten geloven dat hun zeggen dat de Xbox 360 op veel punten de Ps3's aars kickt. Maar dat wil je blijkbaar niet zien... :{ ..."man man....daar lach ik bij" :+ Dus post voortaan dan ook gelijk de LINK naar de bron waar jij het vandaan haalt ook maar, dan kunnen we ook gelijk zien of je het van een PS site af hebt.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    We zullen in de toekomst wel zien kerel!
     
  16. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    The core of the Xbox 360


    The heart of the Xbox 360 is the multi core Xenon processor. While at first glance, the PS3's Cell is capable of nearly twice the flops as the Xenon, not all is what it seems. I just finished reading an extremely in-depth article about how the Xenon, GPU and main memory all sing in harmony.

    I must admit, the article is really hardcore and probably not everyone's cup of tea. What it boils down to is the Xbox 360 uses a special technique called procedural synthesis to generate 3D models. What this means is it can store 'compressed' versions of 3D models in main memory, use one of the 3 cores to 'decompress' the models and send them directly to the GPU. This crafty method will really give game developers a ton of flexibility.

    If you got an hour and really want to check out first hand on how the 360 ticks, read this article at arstechnica.com


    Source

    Dus !
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  17. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    laten we zeggen dat ik iemand ken die andere mensen kent die daar idd werken...

    die iemand is ook heel actief op dit forum btw maar doet niet mee aan de xbox 360/ps3 discussies...
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt interessant... Maar voor hetzelfde geld verkoop je een sterk kwatsverhaal:9...
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    goed diegene is iemand van de crew...

    en dat zou ik toch niet zeggen als het niet zo was :p
     
  20. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    spannend...
     

Deel Deze Pagina