Chronicles Of riddick:Riot Guards

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speaker, 18 mei 2005.

1. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik die riot Guards Om legge in COR:EFBB, Ik heb de game wel uitgespeeld maar dan loop ik steeds vorbij die guads ik wil nah wel is weten hoe ik ze kan kille en met welk wapen, als je nog niet zoow verben dat je die mini gun krijgt want ik weet wel dat je ze daar me om ken legge. maar hoe doe je ut met de asult rifle/shot gun enz enz?

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    met een shotgum noet je ze gewoon telkens keihard in de rug schieten, daaar hebben ze nix van terug ;) daardoor gaan ze wel kapot:D

3. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Een grenaat achter ze gooien wil ook nog wel eens helpen. Shotgun is het meest zeker iig.

4. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je bent wel een flinke tijd bezig, gewoon er omheen blijven rennen/lopen.

5. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    je moet die no spange kill's met een 9 mm in de back poppen zo gaan ze wel dood:)

6. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    *gooit met ABN woordenboek, cursus articuleren en een cursus hoe-kom-ik-van-mijn-mislukte-forum-taalgebruik-af.

En dan doel ik niet alleen op je reactie hier :+

7. Playa

Playa PLaya4life

Leuk Bevonden:
    0
    vriend ik probeer die tjap die hulp nodig heeft nog te diggen en my main man helpen:) maar ik zal me illi taal aanpassen aan de huidige serie kill's op dit forum:)

Deel Deze Pagina