ik heb niet echt veel reacties gehad op mn Magere Hein CRX :{ is ie soms niet mooi genoeg? BEHOLD !!!!! De Magere Hein Mobiel
Ik zal binnenkort ook even een paar creaties gaan plaatsen. Heb er nu al een zooi gemaakt. Niet echt heel speciaal maar toch wel aardig.
Anders ga je ff reacties uitlokken. Ikzelf vind 'm absoluut niet mooi, maar het is opzich wel knap gedaan. Ik hou meer van een strak design en absoluut niet van skulls.
Ik snap wat je bedoeld. t is knap gedaan, maar dat is dan ook alles. maarja, experimenteren hé. ik heb m alleen gefotografeerd en toen weer gewist lol . ik heb t ook niet zo op skulls. maar tog ben ik er trots op. P.s jou ride?
Ik kwam op het idee voor dit design door een gozer die het ook had gedaan. Ik vind het wel een goed label dus heb ik er maar een auro van gemaakt. Behold, mijn Enzyme Records car. De shots zijn een beetje crappy en ik heb geen idee hoe de flitser uitgezet kan worden die je ziet bij de laatste twee foto's een mooie witte vlek in beeld. Deze foto is uit een race waar ik 'm gewoon langs de kant heb gezet. De foto is crap en de vlek ook.
ejo kill peace tusse deze mensen common man. dig die dope decadente tjaps ook man. voor de rest 1 love
wat zeg je nou allemaal...ik begrijp dr geen klote van. T was een geintje... had je vast wel begrepen als je verder had gekeken als t zinnetje... pimp voor de rest 1 love...natuurlijk