Die Clio lijkt verdacht veel op de mijne! Zelfde kleuren en vlammen enzenz.... Zitten leuke autotjes bij! *) Maar hoe krijg je die kleuren zo mooi in elkaar over bij de in geel-naar-oranje-auto?
Probeer m zelf dan es te maken...die gozer houd waarschijnlijk van hardcore/terror. Net als ik. En over het algemeen hebben zulk soort mensen een schijthekel aan muziek zoals die van 50 Cent. Dus ik denk dat je óf een ander slachtoffer moet zoeken óf je maakt m zelf. No offense natuurlijk _0/
Je kan toch gewoon dat ene uhmmm.... vinyl gebruiken, die waar de kleur langzaam wegtrekt. Je kiest dan eerst de basis kleur en dan plak je die vinyl met de andere kleur erover. Lijkt me niet zo moeilijk eigenlik Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Mijn PU bak heeft nu aan beide kanten het logo (ja het heeft ff geduurd). Ik ben nu de finishing touch aan het toevoegen dus hij wordt snel compleet geshowed hiero.
het spel is erg lang zeg ik zit pas net op level 20 met 13.7%, heb wel leuk drive-atartje en 17% op arcade denk dat ik toch niet net zoveel race als jullie...
Wat heeft dit precies met deze thread te maken? @ DarkReaper, is was iemand op forzacentral met die rose s2000, ik zou daar dan ff een kijkje nemen.
Klopt maar dan wordt alles gespieged. Dus ook bv. de vorm van de letters en cijfers. Ik kopieer meestal eerst alles naar de andere kant en zet daarna de cijfers en letters handmatig over. Dan is het een kwestie van alles even naar links of rechts. @Rivanov, ik had je een PM gestuurd?
Gewoon eerst gekopieerd naar de andere kant. Toen kwam ik erachter dat ik maar een paar dingen hoefde te wisselen qua letter (want het stond wel in spiegelbeeld). Maar de M, de W en de 2 I's stonden al op de goede plaats dus ik had een goed ijkpunt. Duurde wel ff maar ja, dan hebbie ook wat he.
Ik was eerst van plan deze te maken, maar die vleugels waren niet te doen. Dus nou heb ik de onderstaande op m'n auto gemaakt. Een andere juice. De plaatjes zijn nog enigszins onduidelijk, maar daar wordt aan gewerkt.