op deze site: [link]http://www.time.com/time/covers/1101050523/[/link] zijn inmiddels 65 000 stemmen opgenomen over welke next-gen-console de beste wordt gevonden. en ja 50% aan xbox360 kant is niet niets;0
Als ik stem dan stem ik op de ps3 want dat is gewoon de beste/krachtigste van de drie. Ik snap dat het moeilijk is voor de xbox 360 fanboys maar als je het objectief bekijkt dan weet je dat de 360 minder krachtig is.
Ja the Game jongen je hebt helemaal gelijk......... ...maar wel grappig dat ik op die poll kan blijven stemmen! 8 stemmen van mijn kant al...
hahaha wat een nepsite. Je kan keer op keer klikken op vote xbox 360 Daarbij komt dat er elke 10 seconden ongeveer 5 votes bij komen. Uhm... owkej. En ruim 50% is ook een KLEIN beetje overdreven denk je niet .
Ik stem op alle 3. Zijn alledrie even goed en hebben alle hun eigen functies. Ik ga ze ook alle 3 kopen zodra ze uitkomen. Elk heeft zijn eigen toffe games.
idd dat viel mij ook al op... je kunt gewoon blijven stemmen, dus de poll is "redelijk" waardeloos... totaal waardeloos dus...
Feitelijk weet niemand nog iets. Reserveer je mening maar aan de hand van de spellen die uit gaan komen als de machines allemaal 100% af zijn en in productie. Oordelen op een paar suffe cijfertjes en beloftes geeft je echt geen beter beeld van wie of wat er mooiere spellen af gaat leveren volgende gen. Natuurlijk moet jij het weten, maar ik zie liever sw uitwinswlijkw games dan suffe cijfertjes die vrijwel niks betekenend als het aankomt op de kwaliteit van de spellen die gemaakt worden. Laten we hopen dat de Playstation 3 die pre-rendered Killzone clip waar kan maken, maar eerst zien dan geloven. Microsoft's games kunnen alleen maar beter na hun slechte presentaties op E3, Sony's eigenlijk alleen maar slechter na al die pre-rendered clips!
als de ps3 krachtiger word... wat krijgt de ps3 voor extra's erbij??? nouw leuk.. een graphicje meer, de xbox krijgt, live, live silver, en allemaal van die shit wat ik van sony niet verw8.. ik koop liefer iets met meer mogelijkheden dan iets met 1 moie graphic
Sorry, maar deze thread biedt geen toevoeging aan de andere threads van de Next-Gen Consoles. En sowieso, de discussie die hier zou kunnen ontstaan, kun je net zo goed in de bestaande threads houden die daar bedoeld voor zijn. @Topicstrater: Als je dan meteen in een van die threads aangeeft waarom de X360 zou moeten winnen, draag je ook nog eens iet bij. -Gesloten dus.