1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Super Monkey Ball Deluxe

Discussie in 'Algemeen' gestart door MasterApu, 12 sep 2004.

  1. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit een gamecube gekocht alleen voor deze game! Hele dagen en nachten met maten gedaan.... GE-WEL-DIG!! Deze game moet iedereen aanschaffen, iig als je het nog nooit hebt gespeeld...
     
  2. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die hem al in de winkel gezien heeft?
    Wel verwarrend:
    - ToTheGame: 27 mei
    - Site van Sega: September 2005
    - Site van Sega: Q1 2005

    Kwartaal 1 is al lang gedaan en september 2005 is nog vrij lang, dus ik hoop dat ToTheGame correct is.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, voor zo'n prijsje lijkt het mij een vet spel. Ik speel nooit zo heel vaak multi, wel genoeg om Halo2 gekocht te hebben). Is dit spel denkje wat? Hou wel van dikke fun, kratje bier erbij en met 4 maten een achterlijk spelletje spelen. (Sega Soccer Slam was ook zo vet :D)
     
  4. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is de releasedatum op ToTheGame ook veranderd naar Q3 2005.
    Het zal dus inderdaad pas voor september zijn.
    Ik vraag mij echt af waarom dat zoveel tijd kost.
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    distibutie en localisering? het spel is al 36x gold gegaan volgens mij, waarschijnlijk zitten er maar een paar man op om hem nu te localiseren of zo... geen idee anders ook :confused:
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

  7. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog ergens pre-orderen...
    Hopen dat ie normaal te verkrijgen is in Nederland. In ieder geval staat de 26e genoteerd in m'n agenda!
     
  8. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel een cool spel.. een van de weinige spellen die ik nog ga kopen voor de 'oude' xbox lijkt me. Die site van mybigball.com is trouwens echt vet grappig :D
     
  9. reikoe

    reikoe Xbox Mazzzter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil m ook zeker halen. Ik hoopte dat ie misschien bij de XBW preorder shop te preorderen zou zijn, maar helaas nog niet. Nu heb ik m niet op 26 augustus, want ik ga tot dan op vakantie :'-(
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  10. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Vandaag het spel mogen ontvangen van Bol.com

    Net heel eventjes gespeeld. Beeld ziet er, vind ik, prima uit. Qua geluid wordt je terug in de tijd gegooid, klinkt wel heel er simpel (muziekjes e.d.) Maar dat past wel bij het spel. Qua bediening is het ook eenvoudig, alleen de linker analoge stick en heel af en toe de x of y. Kortom een lekker 'simpel' spelletje zonder al te veel poes pas, maar daarom niet minder leuk!
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En hoevaak ben je al over de rand geflikkerd? :D

    Kga hem misschien ook wel eens proberen, leuk om met zijn 4e te spelen voor het uitgaan
     
  12. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste deel van Monkey Ball was mijn eerste spel voor de Gamecube. Erg veel plezier met dat spel gehad, ook met de minigames. Maar deze versie voor de Xbox koop ik niet. Natuurlijk is het wel wat uitgebreider omdat het tweede deel er ook bij zit, maar de gameplay blijft, logisch, hetzelfde. Maar als je dit spel nog nooit hebt gespeeld, is het zeker genieten geblazen.
     
  13. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben deze game momenteel druk aan het spelen en moet zeggen dat het een erg toffe game is. In het begin denk je nog van wat is dit voor dom gedoe, zo simpel als het is, maar later wordt het echt pittig. Je moet je dan soms echt inhouden wil je niet dat spel met xbox en al rechtstreeks de vuilnisbak in mikken uit frustratie, maar toch blijf je het maar proberen en speel je door. En als je het dan toch haalt geeft het veel meer voldoening dan de meeste games van tegenwoordig waar je, meestal, vrij simpel doorheen wandelt.
     
  14. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop nu al een hele tijd flink te beuken en te rollen, maar ow wat zijn sommige minigames karig.
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou dit spel heel graag willen ;). Jammer dat het geld momenteel even niet meezit. Dit is echt dé party/multyplayer game. Kratje bier, lekkere bank, aap in een bal. Wat kan er nog fout gaan _O_?
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb nog niet alle minigames geprobeerd, maar sommige stellen idd niet veel voor. Ik vond dat voetbalspelletje op zich nog wel geinig.

    De storymode heb ik vanmiddag uitgespeeld, ga me nu bezig houden met de challengemode. :D
     

Deel Deze Pagina