1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox spellen nu nog kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door de j, 27 mei 2005.

  1. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nog wel het geld waard om sommige xbox spellen nu nog voor 60 euro te kopen want de xbox 360 komt bijna uit.
     
  2. Rovak

    Rovak Guest

    ik ben aan het sparen voor de X360, zou ik ook doen als ik jou was. De games die nu uitkomen zijn niks vergeleken met de next generation games ;)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Achja, het duurt nog een half jaar voordat de nieuwe xbox komt. Tot die tijd zou je je toch moeten vermaken :) Maar het is maar net wat jij met jouw geld wilt doen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Er komen nog wel wat top spellen naar de xbox (GTA: SA,DTM3 etc) die voor mij zeker nog het aanschaffen waard zijn.

    Maar uit eindelijk zal je nartuurlijk zelf moeten beslissen of je een game nog koopt of niet, hier kan niemand je echt bij helpen :)
     
  5. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien de xbox360 waarschijnlijk niet echt backward compatible is, vind ik het aanschaffen van 60 euro games nu wel duur worden, aangezien ik zo'n spel dan niet echt veel meer ga spelen... dus dat doe ik waarschijnlijk ook niet meer... (misschien nog san andreas)

    ik blijf het een slechte stund vinden van microsoft dat de xbox360 niet echt backwards compatible is...
     
  6. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, als het daardoor de kwaliteit van de console niet aantast in negatieve zin, kan ik alleen maar positief erover zijn. want dtm 3 is de laatste topper voordat de 360 uitkomt. en die kun je dan nog genoeg spelen voordat de 360 komt. en als de 360 er dan is, zul je het bijna niet meer spelen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je het te duur vind kan je ze toch tweedehands kopen?

    Worden nu nog steeds spellen gemaakt en die gaan ze niet voor een tientje verkopen omdat de 360 er bijna aankomt.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn laatste game die ik voor de volle prik haal is ook DTM3. De rest boeit mij niet zo meer, oudere games zullen al afgepreisd zijn en die haal ik denk nog wel.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb gisteren nog uefa CL gekocht bij nedgame! dus voorlopig nog wel maar niet veel meer
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dit nou weer voor een onzin, waarom zou je nu geen spel kopen omdat de xbox2 er bijna is(Zal nog wel een jaar duren? of krijgen we hem tegelijk als de rest van de wereld? :confused: ) Ik bedoel als er nu een goed spel is en je koopt hem niet vind ik dat erg dom hoe weet je nu al dat de xbox2 spellen beter zijn als wat er nu te krijgen is over het algemeen zijn de spellen die uitkomen als de console bijna vervangen wordt een stuk beter dan de spellen die meteen bij een nieuwe console uitkomen. Maar dat moet je zelf weten. Verder vind ik het zoiezo slecht dat een xbox maar zo kort meegaat als je het vergelijkt met een ps2 ofzo.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoelang zouden ze nog games voor de xbox uitbrengen na de release van de 360?
     
  12. thedutchterror

    thedutchterror Noobienoobienoobie

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    kdenk nog redelijk lang, het heeft toch ook heel lang geduurt voordat ze zijn gestopt met het maken van spellen voor de ps1
     
  13. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het volledig met ICE eens. Waarom zou je toppers voor de xbox laten liggen?? Nieuwe games zijn heus niet beter dan oude. Ik speel af en toe nog met veel plezier op m'n SNES.
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het is net wat je wil he, als je geen 360 gaat kopen zou ik gewoon doorgaan met spellen kopen. Als je rijk ben en 360 ga kopen kan je ook wel nog spellen kopen:p en anders sparen als een gek voor de 360:D
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Het duurt nog meer dan een half jaar voordat die focking 360 er is!!! Dus je zou nu nog best de toppers kunnen halen.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Das waar.. You can't beat the classics _O_
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Er komen ngo 200 titels haast alleen maar Multiplatform titels de laatste topper die exclusief voor de xbox is Conker..
     
  18. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop zeker nog xbox spellen nu. Ik wacht sowiezo minstens 7/8 maanden voordat ik de xbox 360 of misschien de Revolution van nintendo koop. Want voor mij maken de graphics niet zoveel uit. Ik koop nu ook nog regelmatig spellen voor de nintendo 64 . Toch kan ik begrijpen dat als je de Xbox 360 bij de launch koopt dat je dan nu niet meer zoveel of zelfs helemaal geen xbox games meer koopt.
     
  19. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er nog goede Xbox games gemaakt worden, zal ik ze kopen. Ik ben wel wat selectiever geworden.
     
  20. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    xbox spellen lijkt me geen probleem toch...
    een nieuwe xbox... tjah daar zou ik wat langer over nadenken (ongeveer een half jaartje)
     

Deel Deze Pagina