xbox spellen nu nog kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door de j, 27 mei 2005.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lang er nog nieuwe uitkomen, dtm3 gta:confused:a bijv. blijf ik toch games kopen. Maar wat jij doet, moet je toch zelf beslissen....

2. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    moah, gewoon spellen kopen natuurlijk

3. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet... Koop niet echt bepaald spellen op het moment voro de xbox(BF:2!!!), nieuwe videokaart, Xbox 360... Ben nog wel ff zoet met sparen;)

4. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop alleen nog GTA:confused:a en met dat spel probeer ik mezelf zoet te houden tot de 360, ik wil dat ding echt heel graag direct de eeste dag hebben :D
    misschien komen er nog een paar leuke titels voor de xbox, maar ik kan er niks aan doen, nu ik de next-gen beelden heb gezien heb ik gewoon geen zin meer in de oude meuk. (btw. wel een voordeel voor je bankrekening 8) )

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De games die ik nog zeker wil zijn: Conker L!ve & Reload en Advent Rising en Star Wars Battlefront 2 en Battlefield 2 Modern Combat en de nieuwe Tony Hawk en nog wat toppers voor de PS2.

6. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als de xbox uit is komen er games uit voor allebij de xboxen en dan heb ik liever de 360 versie.

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wachten tot de lijst met xbox games wordt gepubliceerdt welke games backwards compatible zijn. En de MS games doen het zo ie zo. Want dat is al aangekondigd op de E3. Maar waar xbw geen bericht van heeft gemaakt.

8. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook zo een beetje al gestopt met spellen kopen omdat het nie helemaal backward complatible is.
    af en toe koop ik nog een goedkopen.

9. bigben

bigben Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas Oddworld Strangers Wrath gekocht. En dat was voorlopig mijn laatste game denk ik. Ik begin nu maar te sparen voor de 360. In de vakantie moet ik nog ff flink geld verdienen voor het goede doel!

10. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook nog star wars battlefront 2 kopen enzo, nog enkele games en dan ga ik voor mijn 360:p

11. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Is het trouwens al bekend hoe lang ze XBL voor de huidige Xbox gaan ondersteunen?

Deel Deze Pagina