Hoi wie heeft dit spel al gehaald schijnt heel goedkoop in de winkel te liggen 29 euro? Is ie wel een beetje goed?
Het is door Midway uitgegeven het is een (3d?) person shooter die budget is gemaakt en dus idd goedkoop in de winkels ligt. Het is een sequel maar de speeltijl is 180* omgegooid vergeleken met het 1e deel. Je bent een politieagent en je moet de stad schoonvegen van drugsdealers enz. Als je zekf drugs neemt krijg je verschillende effecten die het knallen nog makkelijker voor je maken (bullettime enz).
Mwaah ik heb wat filmpjes gekeken het lijkt me geen toppertje, maar als je dit soort hersenloos knallen wel een keer leuk vind moet je hem denk ik wel halen, zo duur istie toch niet
Gisteren zeker Gamekings gezien? Idd, maar dat is het niet! Ik heb m een tijdje geleden al gespeeld (import, in Amerika is ie al ff uit), en het is echt te kut voor woorden. Je hebt nooit een echt doel wat je moet halen en de missies stellen echt geen zak voor. En de drugs die je kan nemen, hoef je niet voor jezelf te houden, maar je kan ze ook verkopen om zo geld te verdienen (waarmee je dus weer meer drugs kan kopen). Verder heb je wel volledige vrijheid in je doen en laten, maar het komt niet eens in de buurt van GTA. De stad waarin je loopt is gewoon veel te klein. Verder vind ik persoonlijk zelfs de prijs van €29,95 te hoog, want daarvoor ben je er gewoon te snel op uitgekeken. Voor screens, meningen van andere spelers en links naar reviews kun je hier kijken: gamerankings
of je gaat naar je adresbalkje, tik je www.google.nl in, typ je bij google zoeken narc in en je krijgt ook veel info ik zag net ook wat screenshots en filmpjes.. niet echt bepaald 30 euro waard
Is toch vrij logisch dat je bij het beginnen van een thread een beetje info post? Het is niet dat je niet kan vinden, maar is wel zo netjes he?
Heb er op gamekings wat van gezien. Het lijkt mij niet zo'n bijzondere game. Maar hij komt in de budgetbak te liggen dus als je van een redelijk oppervlakkige shooter houd is het mischien wat voor jou.
ik heb dit spel nu, en ik moet zeggen dat het een leuk spel is voor die 30 euro. maar smaken verschillen he
Ik heb slechte ervaring met games die maar 30 euro kosten, de meeste vind ik gewoon slecht, maar er zitten natuurlijk ook wel goede bij. Ik heb het natuurlijk over games die net uit zijn, en niet over classics o.i.d. Maarjah, ik heb wel interrese voor goedkope games, liever 30 euro dan 60.
ik heb hem maar morgen gaat ie terug het is echt eenstom spel qua graohics en de game play is een mmmmmmm.