In een interview met Thestreet.com zegt J. Allard dat de prijs rond de $300 komt te liggen. http://news.teamxbox.com/xbox/8396/Xbox-360-to-Retail-for-Around-300/
Goed nieuws, maar een nieuwe thread lijkt me overbodig ... kan ook wel in de Geruchten en Feiten thread
Ik koop em toch... Maakt me niet uit, zolang de prijs maar onder de 600 euro zit. Daarboven vind ik t niet meer in verhouding staan.
hebben de mods nou eigenlijk liever dat we hier gewoon niet op reageren, op het gevaren driehoekje drukken of ff duidelijk moeten maken dat er al een centrale thread is en deze dus op slot gaat? (ja, dit is meteen gewoon een serieuze vraag...)
Eigenlijk geen idee Nou ben ik geen mod, maar als ik een thread zie die "nutteloos" is ... dan doe ik het zo: _0/
Nee dat is alleen met de Enzo pack, die kost 1.000.000 $ maar dan krijg je em wel 1 week voor de officiƫle release. Een koopje nietwaar?
Ik had zelf op 350,- Euro gerekend , dus ik ben wel blij met de prijs . Pssst , messchien gaat hij wel 360 Euro kosten ( Xbox 360 ) ?