Hoe krijg ik die vampier dood in dat huis. Hij is echt supersnel en laat steeds een soort tentakels uit de grond komen, we spelen het spel met zijn 4-en maar gaan volop dood.
Als je em de eerste keer verslaat dan is het het makkelijkst als de Avenger gewoon met zijn vlammende bijl op hem in gaat hakken... Vampieren kunnen niet tegen stakes dus schiet met de Judge steeds op hem... ook de flamethrower doet wonderen... *Misschien spoiler*!!!! Als je em de 2de keer verslaat (einde) Dan moet je op het raam gaan hakken anders krijg je em niet dood..
ik ben het spel met 3 man aan het uitspelen en die vampier was inderdaad lastig zeker met 3 man ik weet niet meer hoe ik hem haalde maar ik weet wel dat het ons een paar uur kostte
hmpf ik zit ook al bij die *** vampier vast ]:- ging het maar ff met die dominee proberen omdat ie wel vette magic heeft alleen t hielp niets.....zal het nog wel een keer proberen met die kruisboog, kijken of dat beter werkt.....die gast is in ieder geval best kogelbestendig enne me vlammenwerper is zo goed als op....
hebben jullie nog een beetje continues over dan? Ga anders gewoon met Avengers vlammende bijl hakken.. verlies je er misschien 2 ofzo.. en er zit ook nog een heal point