Waar gamen jullie eigenlijk allemaal en op een grote tv of klein ? Ik momenteel op me kamer op een kleine tv van 30 cm geloof ik maar vandaag ff oude tv van zolder halen met scherm van 60 cm geloof ik maar zouw graag in de zomervakantie op zolder een aparte hoek willen maken met een bank tv xbox en home cinema set ieamand tips voor een goede game hoek ?
Sorry hoor maar het interesseerd mij niet hoe, waar en wat iemand met zijn computer doet en waar hij hem neerzet. Ik heb ook geen tips voor een goede gamehoek
Ik speel op mijn slaapkamer, een 72cm KTV en zit languit op mijn zelfgemaakte bank!! TV aangesloten op m'n stereo-set voor mooier en harder geluid! Prima voormekaar hier dus....
Er zijn ook al zat topic waar je dit allemaal in kunt posten. Show je stekkie bijvoorbeeld en er is ook ergens een topic over Tv's die gamers gebruiken edit//zoeken mag je zelf
Waarom reageer je dan maar voor ik te off ga nu weer on. mijn game hoek is als zo: Bureau (+/- 2 meter lang) daar staat me pc in 1 hoek en de me tv in de andere hoek en me xbox Staat ietsjes naast me tv. Maar zou graag (als me ouders de bankstel weg doe nzou ik die ouwde hoes wel willen die zet ik dan op me kamer zo dat ik dan relax kan gamen . Tips voro de zolder? Misschien een hoek pakken van de zolder daar een tv meubel neer zetten. tv er op xbox in het meubel. leuke vloerbedekking achja moet je zelf verzinnen zo dat je er trots op ken zegge nik heb het gemaakt en zelf verzonnen dat is altijd het leukste vindt ik
Met de xbox in het meubel zetten kun je beter oppassen, mijn xbox is er door stuk gegaan. als ik aan het spelen was werd het in die kast gigantisch warm. waardoor die waarschijnelijk oververhit is geraakt. (zeiden ze bij xbox helpdesk) ik game gewoon in de woonkamer.
Als je een gesloten kast hebt wel! Maar die van mij is open van voren en achteren! Ligt dus helemaal aan je meubel en aan de grote! Neem geen te klein meubel...
Je kan ook een opening maken in het meubelstuk zo dat de xbox niet overhit raakt (maar this een risico) dara heb je gelijk in ik heb gewoo nme xbox op me bureau staan. en als ik me xbox in de kamer zet zet ik hem voor de tv
ja nadat ie stuk was gegaan, heb ik een klein tafeltje/krukje gekocht bij ikea. daar heb ik de poten van kort gezaagd. daar staat nu mijn xbox op. als ik niet speel staat op het tafeltje in de kast en als ik ga gamen haal ik het tafeltje uit de kast en zet ik hem voor de tv neer. ik merk nu wel dat de xbox veel minder warm wordt. misschien wil ik ook nog wel een gamehoek ergens in huis maken, zodat mijn vriendin tv kan kijken als ik wil xboxen. maar ze wil er geen grote tv bij. we hebben wel een kleintje maar vind ik niet fijn gamen.
Dit is mijn zolderkamertje, ik heb er nog een kamer naast maar die gebruik ik alleen voor opslag en schietbaan voor mijn guns. Hier heb ik al duizenden uren xbox achter de rug. 82cm 50Hz Sony trinitron 100% platte beeldbuis. 5.1 Aiwa surround 300 Watt. Advanced scart kabel met de benodigde optische kabels. Lenco dvd regiovrije speler. Pentium 4, aangesloten op tv.
Nice Ik heb zelf een klein kamertje waar ik altijd op me bed zit en recht voor me een gewone Huis TV (zwart) met een stereo setje!
ik game op me kamer met een plasma scherm van 1 meter en stereo set eropaangesloten en lounge bank in hoek van kamer
Ik heb vanaf de xbox launch al 2 tv versleten, toen heb ik maar een goede gekocht. Maar eind dit jaar moet ik een HDTV hebben!
Ik heb een best grote TV op mijn kamer, met Dolby Surround en een PlaySeat met een Driving Force Pro helemaal geweldig