1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vast in KOTOR

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flow, 29 mei 2005.

  1. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    [KOTOR] Spaceship na 3de starforge

    Ik zit op moment vast in kotor op het stuk dat je 3 (dacht ik) star forges hebt unlocked! je wordt dan tijdens de reis naar de laatste starforge planeet, aangevallen door een ander ruimteschip... door dat ruimteschip ben ik helemaal heen gelopen, maar ik kan de bridge niet verslaan (met de kapitein enz.)... heeft hier iemand tips of een goede taktiek voor?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2005
  2. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je door de lift heengeweest?, normaal kom je dan uit naar de bridge.
     
  3. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met een lift geweest alleen ik kan niet naar de hanger, eerst moet ik die captain verslaan toch?
     
  4. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zo'n shield gebruiken (ik weet de naam even niet meer) waardoor je minder kwetsbaar voor die laserkogels bent. Dan moet je gewoon naar die kapitein lopen en de hele tijd flurry doen en af en toe wat healen. Met je andere party members kun je de overige vijanden wel afmaken.
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt hoe hij daar moet komen en niet hoe hij hem moet verslaan :+ Je moet eerst met de lift naar de Bridge sectie gaan, maar de deur is daar op slot dus zul je een Ruimte-Suit moeten zoeken, die vindt je in de Armory, en kan je via een airlock naar buiten gaan, en via daar kun je naar de Bridge gaan en de Admiral verslaan.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kneep m net even toen ik voor de rechter kwam in Manaan. Ik denk er mooi vanaf te komen door een potje te liegen, dat bleek achteraf niet zo heel slim te zijn :)
    Ik mocht de planeet niet meer op komen,
    maar ik heb het nog maar een keer geprobeerd op de eerlijke manier en het was weer goed :D
     
  7. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wist niet precies wat hij bedoelde... hij zei: "maar ik kan de bridge niet verslaan (met de kapitein enz..)" Dus daarom dacht ik dat ie wou weten hoe je die kapitein moet verslaan. Ach ja toch nog nuttige info voor degenen die daar vastzitten O-)
     
  8. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx!
     
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kom je door die lift in level 2? Daar heb je papieren voor nodig! Moet je die halen door de Arena te winnen tegen Marl? Die krijg ik namelijk nog niet verslagen!
     
  10. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonbridge:
    Je moet in zo'n huizencomplex naar dat feestje gaan van die vrouwelijke sith en daar kan je zo'n sith pak vinden. Daarmee kan je de lift nemen. Als die vrouw je nog niet heeft uitgenodigd, moet je ff naar de bar ofzo gaan
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb wel iets gehoord over gejatte kleren van zon gast met een kont-kin. Maar die had ik geholpen en werd toen slecht dus dat was niet al te slim..naja.. ik zal er vanavond of morgen naar kijken!
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het staat zelfs op je map. (waar dat feest is, mits je die vrouw hebt gesproken)
     
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet die chick in de kantine zover krijgen, dat ze je uitnodigd om naar dat feestje te komen. Ze doet best moeilijk dus wel doorzetten, anders gaat het niet lukken.
     
  14. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, gewoon een beetje begrip tonen voor die Sith ;). Net als wanneer je in het echt een meisje versiert :9
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een pak maar niet door een feestje. Gewoon in een appartement waar drie mensen stonden. Ik ben nu dus door de lift en heb ook een aantal mensen vermoord daar beneden maar soms is het toch best moeilijk om in leven te blijven. Wat heb ik nodig om wat langer in leven te blijven. Ik heb nog geen echte armor aan mijn hoofd handen enz. Ik heb een standaard pak en blaster pistols, ion blaster, Two Bladed sword en nog wat dingen om je adrenaline te verhogen enz. Dus ik heb niet echt iets speciaals. Wat kan mij goed beschermen tegen die ventjes? En wat is een goed wapen om hun tegen te gaan? Ik kan nog wat kopen! Bedankt!

    Edit: Hoelang duurd het spel ongeveer totdat je het uitgespeeld hebt?
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet gewoon health kits enzo gebruiken en wat de betere wapen is kan je natuurlijk zien bij de beschrijvingen.
    Ik heb er zelf meer dan 50 uur over gedaan, maar ik heb dan ook zo'n beetje alle quest goed afgemaakt en heel veel lopen kleppen met mijn team.
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Titel: Vast in KOTOR
    Laatste reactie: door Glue

    Hoe iets soms erg funny kan zijn :D:D:D


    Wat betreft je vraag gebruikte ik vaak adhesive granaten (die blauwe waren het toch?) zodat ze ff lekker stil kwamen te staan, dan had ik meestal wel voldoende ademruimte om ze allemaal te killen. Zo versloeg ik die einddude ook trouwens...
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben er door heen het was nu super makkelijk. Mijn vrouwtje is nu pas in level 4 maar ze is wel zwaar goed. Ik gebruik geen granaten maar heb nu wel een goede tactiek. Mijn vrouwtje gaat met haar dual bladed sword naar de vijand toe de ander gastje van mij die blijft op een afstand schieten. Ze zijn dan erg snel dood. En je gaat bijna niks af. Net even het eerste puzzeltje op gelost. Best leuk puzzeltje je moest een kist openen maar je wist het wachtwoord niet daar kom je achter door de computer die erbij staat. Niet moeilijk maar wel leuk. Nu ben ik iets verder en ik heb weer papieren nodig om ergens binnen te komen. Er staat één wachter met daarnaast een aantal staande wapens die schieten als je iets fout doet. Ik doe niks fout maar daar bij die poort kom ik dus nog niet binnen. Wat heb ik daar voor nodig en waar kan ik dat vinden?

    Haha ik snap hem nu pas! De eerste keer toen ik um las snapte ik um niet tweede keer wel. 8)

    Btw. Leuk gemodde hond in jouw avater :{ Zitten er ook lichtjes in? *)
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor die 2e deur moet je naar de base van "bla-bla (hoe heten ze ook alweer)" gaan die schuin tegenover de cantina zit (in de "in de onderstad, je nieuwe area)

    Dan kom je wel verder.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet zo niet wat of waar je bedoeld! Wat is de cantina?
     

Deel Deze Pagina