Dat was puur een gerucht geloof ik of het was iets op de Ubi fora, waar een van de ontwikkelaars zei dat er 'misschien' een Splinter Cell demo bij zou zitten.
Ik heb bartsmith gebeld want daar stond op het prijskaartje met splinter cell demo dus die man gaat uitzoeken waar die demo is hehehe
Klopt, ik zag het bij de Bart Smit in Rijswijk ook staan, misleidende informatie! Ik wist het gelukkig al dus was niet verdrietig dattie er niet bij zat.
Lol, dat slaat nergens op. Dat is slim reclame maken of NIET soms.. Hij staat er gewoon niet op, klaar. Heb al van meerdere mensen gehoord dat hij in de volgende OXM staat.
idd en het zou ook vershrikkelijk dom zijn om het niet gewoon te zeggen want het spel zou dan waarshijnlijk beter verkopen
Niet echt.. Denk dat er nog niemand is die alles in de game heeft ge-unlockt...(misschien wel, maar denk het niet....) Maar ik denk niet dat je die demo kan unlocken... Zou wel cool zijn als het zo is...
Demo bij Deathrow Heeft al iemand Concept Art ge-unlockt in het Extra-scherm? Misschien dat het daar bij zit?