Waar zijn de reviews!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Eellie, 29 mei 2005.

1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet toch even kwijt dat ik teleurgesteld ben in het aantal reviews dat jullie bij xbw maken. Er komt wel veel nieuws voor de games maar als de games uiteindelijk uit zijn zie ik geen review. Dat vind ik jammer want er zijn veel belovende spellen die geen review krijgen. Zoals Forza Motorsport, Area 51. Misschien ligt het aan bij maar ik heb het gevoel dat er steeds minder spellen een review krijgen. Want er komen echt veel spellen uit. Maar elke dag alleen maar nieuw. Het aantal previews valt me ook een beetje tegen.

2. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Grote kans dat er nu wat minder reviews zijn, omdat ze bezig zijn met alle info van de E3

3. Levathian

Levathian Team XBW

Leuk Bevonden:
    0
    voor de reviews ga ik wel naar ign.com Van mij hoefen ze geen reviews te maken, ik wil liever dat ze zo snel en veel mogelijk nieuws over de games verzamelen...

4. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel een beetje met Eelie eens ze hebben nu wel een prijsvraag staan voor FM maar ze hebben nog helemaal geen review geplaatst :{

@levathian, XBW plaatst veel nieuws ze plaatsen over veel games elk nieuwtje maar als de game eenmaal uit is hoor je er niks meer over geen review niks...

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik zou ook wel graag meer revieuws zien :{

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef ook niet per se reviews van xbw. Niet dat ze slecht zijn, maar er zijn genoeg sites en bladen die optijd met reviews komen. Op xbw kijk ik liever voor up to date nieuws, verse screens en trailers onderbouwd met een goeie tekst :)

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds Mike weg is gaat het gewoon even iets minder, ik denk dat het probleem in de nabije toekomst wel opgelost wordt.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hi allemaal,

Laatste weken waren beetje hectisch met de komst van E3, reis regelen, reizen, daar zijn, etc. De jongens die thuis bleven hebben een uitstekende job gedaan om de website van nieuws te voorzien, maar uiteraard blijft er weinig tijd over voor reviews.

De Forza Motorsport review is praktisch af, Marius heeft al zijn vrije tijd in de titel gestopt om hem zo goed mogelijk te kunnen reviewen, zonder iets buiten beschouwing te laten, wat waarschijnlijk niet iedereen kan zeggen die op tijd een review had! :)

We doen ons best zo veel mogelijk reviews te brengen en willen dat ook heel graag, probleem is dat we ook niet alle games zomaar een week of dagen voor de release op de mat krijgen en dan flink op tijd een artikel kunnen schrijven. (helaas).

Forza review in enkele minuten, daarna moeten we weer even organiseren na de chaos van de afgelopen twee weken en dan kijken we weer hoe we het gaan doen met reviews. Ook heb ik straks een coole Gears of War video die we op de camera opgenomen hebben, beetje shaky, maar heel erg cool voor als je die nog niet kent.

Wederom, ik vind 't ook jammer dat we op 't gebied van reviews geen echte 'must-read' site zijn en wil dat absoluut veranderen, maar daarvoor zouden we misschien in de toekomst wat meer mensen voor moeten vinden die goed kunnen schrijven en tijd, maar vooral zin en motivatie, hebben!

Jullie merken het vanzelf of we daar in slagen. :)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Mirik zou je ven kunnen zeggen aan welke reviews (op Forza na) nu gewerkt wordt?

10. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben iig blij dat je het een beetje met me eens bent en me serieus neemt. En ik hoop dat er in de toekomst idd meer reviews komen. En niet pas na een maand dat ze uit zijn :9

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    @ KOBOLD. kijk dat zorgt voor opheldering thnx KOBOLD :) en wat je zei over dat reviews schrijven misschien moet je het eens aan members vragen of ze serieus een goede en met inhoud gevulde review kunnen schrijven al heeft een member 1 keer een review geschreven hoeft hij natuurlijk niet gelijk tot CREWLID member te promoveren maar al doe je dat dan hebben de CREWLEDEN meer tijd om ander nieuws te schrijven :)

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Members kunnen al reviews schrijven, alleen worden ze niet 'bij het nieuws' geplaats, maar bij 'member reviews' oid.

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We moeten ons even organiseren, maar in principe hebben we nog een Animaniacs: The Great Edgar Hunt review liggen (verassend leuke game voor budgetprijs) en er zullen ongetwijfeld een paar previews volgen van leuke games die straks uitkomen. Destroy All Humans, Conker en enkele andere games.

14. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    *) Conker, k hoop dat jullie die af kunnen krijgen voordat hij op mn deurmat ligt.

15. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat weet ik maar ik bedoel dat niet een crewlid de review schrijft maar een member, de member maakt de review de crew chekt hem (fouten/minpunten worden verbeterd) en plaatst hem dan. zodat de crew meer tijd krijgt om de andere games te review-en ;)

Deel Deze Pagina